Cuprins
Ai nevoie de câteva idei pentru Instagram Reels? Ești în locul potrivit.
Brainstorming-ul pentru ideile de conținut pentru business-ul sau brandul vostru poate fi dificil, mai ales dacă simțiți că ați rămas fără idei.
Pentru a vă scăpa de blocaj, împărtășim 5 idei pentru Instagram Reels pe care le puteți folosi acum pentru business-ul sau brandul vostru!
De ce să postezi pe Instagram Reels ?
Instagram Reels reprezintă o oportunutate nouă și poți rata foarte multe daca nu o încerci.
Reels sau compilații video reprezintă o nouă modalitate de a interacționa cu comunitatea actuală Instagram și de a ajunge la un public mai larg. Și întrucât pagina Explorare Instagram Reels prezintă videoclipuri bazate pe un algoritm, aveți ocazia să ajungeți la mai mulți utilizatori – Ai nevoie de un impuls de creștere asupra contului? Folosește Instagram Reels chiar acum !
Gândiți-vă, acești utilizatori de Instagram s-ar putea transforma în urmăritori și potențiali clienți fideli. În plus, există șansa ca Reels-ul tău sa ajungă pe Explore.
Potrivit Instagram, „Dacă reels-ul este prezentat în Explore, veți primi o notificare. Compilațiile video prezentate sunt o selecție de reels publice alese de Instagram pentru a vă ajuta să descoperiți conținut original, sperăm să vă distreze și să vă inspire. ”
Chiar dacă doar încercați Instagram Reels, este important să aveți în minte o strategie și un obiectiv. De exemplu doriți să ajungeți la un public mai larg, să oferiți comunității ceva original sau să prezentați conținutul și produsele urmăritorilor.
Notă: Este posibil ca funcția cu muzică în Instagram Reels să nu funcționeze pentru toate conturile Instagram.
Dacă observați că nu aveți funcția de muzică, nu intrați în panică! Există modalități prin care puteți lucra în jurul acestuia. Fie înregistrați-vă propriul sunet și muzică, fie vă puteți edita videoclipul în afara Instagram Reels.
Instagram Reels # 1: Arătă „partea umană” a brandului / produsului dvs.
Oamenilor le place să simtă că fac parte dintr-o comunitate. Și când construiți o comunitate pe rețelele de socializare, este important să vă faceți urmăritoriii să simtă că fac parte din familie.
De obicei prietenilor tăi le spui totul, atât binele cât și răul. Dacă se potrivește business-ului, împărtășiți un reels care arată partea reală a brandului sau a produsului tău.
View this post on Instagram
Acesta poate fi orice, de la un videoclip „Instagram vs. Realitate” sau un timelapse în care tu și echipa ta lucrezi înainte de ziua lansării. Dacă de obicei nu distribui acest tip de conținut pe Instagram, acesta ar putea fi o modalitate de a începe!
Instagram Reels # 2: I-ai pe urmăritori în spatele scenei
Trage cortina și arătați-le urmăritorilor o acțiune din culise. Indiferent dacă sunteți fotograf sau sunteți o afacere mică care vinde lumânări, crearea unui reels din culise poate fi ușor de efectuat și eficient!
View this post on Instagram
Urmăritorii sunt curioși cu privire la modul în care este fabricat produsul și la ce înseamnă munca pe care o depuneți – acordați puțin timp pentru a le împărtăși acest lucru. Vedeți cum designerul digital, Abby Design Co. , ne duce în culise cu ea în timp ce împachetează o comandă.
View this post on Instagram
Așadar, data viitoare când sunteți la o sedința foto, împachetarea unei comenzi sau turnarea unei lumânări, scoateți-vă telefonul și începeți să filmați!
Instagram Reels # 3: Prezentați-vă și spuneți-vă povestea
Când vă aflați într-o rutină creativă, creați un reels care să te prezinte pe tine sau brandul tău.
Deoarece Reels aterizează pe pagina Reels Explore, aveți ocazia să vă prezentați sau să împărtășiți povestea brandului cu mii de noi urmăritori!
Natasha ( @solstudiomarketing ), regina Instagram Reels, a realizat un Reel distractiv și amuzant prezentându-se:
View this post on Instagram
Există câteva modalități prin care puteți face acest lucru. Editați videoclipurile vechi, folosiți text pentru a vă spune povestea sau vorbiți direct in fața camerei. Aruncați o privire la modul în care Dayna și Brian Lee de la Arts and Food NYC s-au prezentat folosind clipuri scurte.
Instagram Reels # 4: Arată un clip Înainte și După
Distribuirea videoclipurilor înainte și după este o modalitate excelentă de a spori implicarea urmăritorilor . Nu numai că sunt interesante, dar pot fi, de asemenea, satisfăcătoare de urmărit – rețeta pentru un reels perfect.
Puteți face înainte și după reels cu renovări de case, rețete, ilustrații și multe altele!
View this post on Instagram
Instagram Reels Idea # 5: Oferiți sfaturi și trucuri
Dacă nu mai aveți idei, „tips and tricks” este tot ce ai nevoie pentru a începe. Indiferent de industria ta, ai informații valoroase care iți pot ajuta publicul!
Indiferent dacă este vorba despre sfaturi de stil și despre ținute sau despre hack-uri de editare a fotografiilor, opțiunile creative sunt nelimitate.
View this post on Instagram
Nu trebuie să fie elaborate. Încercați să distribuiți un sfat rapid și rugați-vă urmăritorii să spună ce sfaturi ar dori să vadă în continuare.
SFAT: Utilizați text pentru a crea subtitrări pe Instagram reels. Nu numai că oamenii vizionează videoclipuri fără sunet, dar ajută și la crearea unui cont mai incluziv și mai accesibil pentru cei cu deficiențe de auz.
Dacă aceste idei pentru instagram reels te-au ajutat, te invităm să ne vizitezi și săptămâna viitoare pentru un alt set de idei pentru ați duce reels-urile la un alt nivel!