Cuprins
Vrei sa stii cum poti face bani pe instagram ? De la Instagram Live Shopping la Instagram Guides, Instagram a lansat mai multe funcții mari de e-commerce în ultimele 12 luni.
Instagram devine rapid locul ideal pentru a vinde produse online.
Indiferent de brandul sau afacerea ta, există o funcție Instagram care te va ajuta să generezi mai multe vânzări și să iti atingi obiectivele comerciale.
8 Metode prin care poti face bani pe Instagram
Sunteți gata să generați mai multe vânzări pentru afacerea dvs.? Aici primele noastre 8 caracteristici Instagram pentru a genera clicuri și conversii:
# 1: Instagram Shop
Instagram Shop oferă o modalitate pentru întreprinderi de a-și prezenta catalogul de produse și de a ajunge la noi clienți pe Instagram.
Prin înființarea unui magazin Instagram, mărcile pot selecta o listă de produse cumpărabile care sunt direct accesibile prin butonul „Vizualizați magazinul” de pe pagina lor de profil Instagram.

Dar asta nu este tot Companiile care au Instagram Shop pot fi, de asemenea, prezentate în fila cu Magazine – o nouă destinație de cumpărături accesibilă din meniul principal de navigare Instagram.
Aici, cumpărătorii pot „Răsfoi magazinele”, „Consulta recomandarile editorilor”, „Explora ghiduri” și „Cumpăra colecții”.

Prin acest nou feed, Instagram a găsit o modalitate de a le arăta utilizatorilor mai mult din ceea ce este foarte probabil să cumpere – totul pe baza interactiunilor anterioare și a postărilor și brandurilor pe care oamenii le urmăresc.
Dand click pe un produs sugerat, utilizatorii pot vedea mai multe imagini care prezintă produsul, informații despre prețuri, alte produse de la același comerciant și pot urma pasii catre a achizitiona produsul.

Pentru clienții din SUA, pasii catre a achizitiona produsul este și mai simplificată cu Instagram Checkout, care permite utilizatorilor să plătească pentru un produs și să ofere detaliile de expediere fără a părăsi vreodată aplicația Instagram.
NOTĂ: Checkout este disponibil în prezent numai pentru brandurile eligibile și pentru clienții din SUA.
# 2: Link în Bio
Link-ul din biografia ta Instagram este ușor de găsit și te face sa dai click pe el, făcându-l unul dintre cel mai valoros coductor de trafic de pe profilul Instagram.
Cu toate acestea, poți face atât de mult cu un singur link – cu excepția cazului în care utilizezi un instrument terță parte pentru a valorifica această oportunitate.

De exemplu aplicatia Linktree iti permite sa adaugi mai multe linkuri către site-urile pe care doresti să le viziteze publicul. Acestea ar putea fi orice site-uri blog, magazinul tau online și altele.
Instrumentul iti permite, de asemenea, să partajajezi linkul pe alte site-uri sociale, inclusiv pe Facebook și Twitch.

# 3: Postările din feed cu produse
Instagram a fost întotdeauna un loc minunat pentru utilizatori pentru a descoperi produse noi, dar Instagram Shopping face mai ușoara trecerea de la inspirație la conversie.
Cu Instagram Shopping, companiile pot eticheta produsele (listate în magazinul lor Instagram) direct în postări de pe feed, Instagram Stories, videoclipuri IGTV, reels, ghiduri și transmisii live (mai multe despre acestea mai târziu).

Cu etichetele produsului, utilizatorii pot atinge pentru a descoperi detalii despre produs, pentru a vizita site-ul web al unui brand sau pentru a face o achiziție direct în aplicație cu Instagram Checkout.
În plus, prin utilizarea regulată a Instagram Shopping, companiile au șanse mai mari de a fi prezentate în fila magazine.
NOTĂ: Cumpărăturile Instagram sunt disponibile în prezent pentru conturile de afaceri din 46 de țări aprobate. Instagram Checkout este disponibil numai pentru companiile eligibile din SUA.
# 4: Ghiduri Instagram
Ghidurile Instagram sunt o nouă modalitate de a împărtăși sfaturi și recomandări pe Instagram și sunt perfect optimizate pentru comerțul electronic.

Ghidurile oferă un mod unic de a împacheta conținutul existent cu descrieri noi și sunt disponibile în prezent în 3 formate:
• Locuri: recomanda locuri în orașul tau și nu numai
• Produse: Recomanda-ti produsele preferate
• Postări: Recomanda postările pe care le-ai creat sau le-ai salvat
Ghidurile de produse, după cum probabil ați ghicit, sunt un mod fantastic de promovare a produselor. Brandurile pot crea ele însele o listă de produse, sau se pot asocia cu influenceri pentru a ajunge la o audiența și mai largă.
Pentru cele mai bune rezultate, ia în considerare modificările organizate care vor rezona cu publicul tau țintă, cum ar fi „Cadouri sub 50 Lei” sau „Produse favorite pentru îngrijirea pielii”.
# 5: Cumpărături din Instagram Story
Indiferent cât de mare sau mic este numărul de urmaritori, poți genera o cantitate serioasă de vânzări din Instagram Stories.
Poveștile Instagram oferă o oportunitate imensă pentru branduri de a se conecta cu urmăritorii lor la un nivel mai personal – ceea ce este minunat pentru a construi încredere, a crește interactiunile și a crea comunitate.

Companiile cu Instagram Shopping pot adăuga stickere de produse cumpărabile pe care urmăritorii le pot atinge pentru a face cumpărături sau pot adăuga un link „swipe up” care îi direcționează pe spectatori către un produs listat în magazinul lor Instagram.
Și odată ce ajungi la peste 10.000 de urmaritori, poți adăuga linkuri „swipe up” la orice adresă URL de pe Instagram Stories – o oportunitate imensă de a genera trafic și vânzări.
# 6: IGTV și Instagram Reels Shopping
IGTV Shopping și Instagram Reels Shopping sunt 2 moduri noi de a evidenția și vinde produse prin conținut video pe Instagram.
As of today you can shop with Reels. Creators can tag products in Reels, and, if you're interested, you can find out more about them inline. I'm excited to see how this helps people find and share new things you love. pic.twitter.com/vA26LF6Bpm
— Adam Mosseri 😷 (@mosseri) December 10, 2020
Datorită acestor noi actualizări, care se desfășoară la nivel global, spectatorii pot selecta acum butonul „Vizualizați produsele” pentru a cumpăra, salva sau afla mai multe despre produsele prezentate.
În plus, influencerii vor putea în curând să eticheteze produse de la bradurile partenere din Reels – bazându-se pe oferta cumpăra de la influenceri (a se vedea mai jos).
# 7: Cumpăra de la influenceri
Cumpărăturile de la influenceri permit partenerilor de brand aprobați să iti eticheteze produsele direct în postările lor.

Urmaritorii lor pot apoi atinge „Vizualizați produsele” pentru a afla mai multe informații și pentru a achiziționa produsele etichetate direct prin Instagram Checkout.
NOTĂ: Cumpărăturile de la creatori sunt disponibile în prezent numai pentru companiile cu Instagram Checkout și pentru o serie de influenceri, dar acest lucru se va derula probabil în următoarele luni
# 8: Cumpărături live pe Instagram
Cumpărăturile Instagram Live sunt o modalitate nouă pentru branduri și influenceri prin care poti face bani pe instagram prin promovarea produselor în timpul unei transmisiuni Instagram Live.
Această nouă funcție de comerț electronic permite conturilor cu acces la Instagram Checkout să eticheteze până la 30 de produse din magazinul sau catalogul lor Facebook înainte de a intra în direct.
În timpul difuzării, gazda poate cate fixa un produs pe rând pe ecran – oferind o nouă modalitate contextualizată de a face cumpărături în timpul unui Instagram Live.

Această experiență complet integrată este excelentă pentru brandurile care doresc să stimuleze vânzările și facilitează cumpărătorii să cumpere produsele recomandate.
După cum puteți vedea, există o mulțime de funcții diferite care iti raspund la intrebarea cum poti face bani pe instagram.
Găsirea celor mai potrivite pentru tine ar putea dura câteva încercări și erori, dar cu o strategie consecventă, vei vedea rezultate reale mai devreme decât crezi.