Cuprins
Cum sa faci vanzari pe LinkedIn ? Când vine vorba de creșterea vânzărilor pe rețelele sociale, LinkedIn ar putea să nu fie prima platformă la care te gândesti.
Cu toate acestea, peste 76% dintre cumpărători sunt gata să aibă o conversație legata de vânzări pe LinkedIn – făcându-l un loc valoros pentru a genera clienți potențiali.
Esti gata să iti îmbunătatesti strategia și să faci vânzări pe LinkedIn? Descoperă cele mai importante 6 sfaturi din această postare:
De ce ar trebui să vinzi pe LinkedIn?
Dacă nu ai deja o strategie de vânzare pentru LinkedIn, ai putea pierde.
Cu aproape 740 de milioane de utilizatori la nivel global, LinkedIn este casa unei comunități profesionale înfloritoare. De fapt, peste 70% dintre vânzătorii cu cele mai bune performanțe sunt activi pe platformă.
Este un public uriaș pe care să îl atingi. În plus, LinkedIn este plin de funcții care sunt perfecte pentru marketing – de la sondaje de stimulare a interactivitatii pana la instrumente de mobilizare.
Cu strategia potrivită, LinkedIn poate fi o platformă puternică pentru creșterea gradului de conștientizare a brandu-ului, generare de clienți potențiali și stimularea vânzărilor.
Deci cum sa faci vanzari pe LinkedIn ?
1: Optimizeaza profilul companiei
Primul pas către realizarea vânzărilor pe LinkedIn? Creaza și optimizeaza pagina companiei tale.
Pagina de afaceri acționează ca un magazin virtual pentru produsele sau serviciile tale, deci este o idee bună să o faci cât mai informativă posibil.
Creaza un rezumat „Despre” clar și convingător, care prezintă valorile mărcii tale și utilizeaza o imagine de profil și o fotografie de copertă.
Pentru o mai mare vizibilitate, utilizeaza cuvinte cheie relevante în profilul companiei – în special în domenii cheie, cum ar fi descrierea companiei.
2: Distribuie conținut relevant și valoros
O modalitate extrem de eficientă de a stimula și dezvolta conexiuni cu clienți potențiali este prin postarea de conținut pe care îl consideră relevant și valoros.
Împărtășind informații din industrie și subiecte de pornire a conversației, iti vei poziționa afacerea ca o autoritate a industriei – ceea ce poate face diferența atunci când vine vorba de generarea de clienți potențiali.
Cercetările arată că 92% dintre clienții B2B sunt fericiți să interacționeze cu agenții de vânzări atunci când s-au stabilit ca lideri ai industriei.
Verifica cum agenția de relații publice Weber Shandwick împarte în mod regulat acoperirea media, gama de difuzori și campaniile clienților pentru a-și evidenția munca și a se poziționa ca experți:
3: Optimizeaza-ti postările
Pe lângă faptul că ai un program de postare consistent, este o idee bună să iti optimizezi postările pentru a ajunge la mai multe persoane.
Poti face acest lucru etichetând experți din industrie, folosind cuvinte cheie și incluzând hashtaguri relevante. De fapt, postările cu hashtaguri generează cu 38% mai multe afișări decât postările fără ele!
Compania Squarespace face o treabă excelentă în acest sens. Utilizarea de hashtag-uri specifice – uneori de marcă – le permite publicului să-și găsească conținutul cu ușurință și își umanizează marca:
De-a lungul timpului, vei putea vedea ce tip de postări generează cel mai mult public- ceea ce reprezintă o perspectivă excelentă pentru adaptarea viitoarei strategii de conținut.
SFAT: încurajeaza cât mai multă interactiune prin includerea unui CTA puternic (îndemn) care încurajează aprecieri, comentarii sau distribuiri.
4: Identifica perspectivele folosind funcția de căutare LinkedIn
Pentru antreprenorii care dezvoltă oportunități de vânzări de la o persoană la alta, LinkedIn oferă funcții extinse de căutare care facilitează găsirea persoanelor care ar putea fi interesate de afacerea ta.
De exemplu, dacă operezi de la o pagină personală, precum și de la o pagină de afaceri, poți căuta în mod specific persoanele care au conexiuni comune cu tine.
Cu cercetări care indică faptul că oamenii sunt de 5 ori mai predispuși să se conecteze cu tine dacă aveți o conexiune reciprocă, acest filtru poate fi o modalitate excelentă de a găsi clienți potențiali.
SFAT: Navigatorul de vânzări LinkedIn iti va duce eforturile de căutare vizate la nivelul următor. Această funcție plătită pentru companii iti permite să utilizezi filtre suplimentare (cum ar fi tipul companiei) și să obți informații despre potențialul de vânzări al unui prospect. Iti va indica chiar și cine din audiența ta este un lider cald.
5: Perfectioneaza-ti solicitările de conexiune
Găsirea și filtrarea clienților potențiali este un lucru, dar construirea unui raport cu noile conexiuni este esențială dacă doresti să le atragi atenția și să încurajezi vânzările.
Cele mai bune solicitări de conexiune sunt cele politicoase, la obiect și care demonstrează valoarea conexiunii.
SFAT: Înscrie-te la LinkedIn InMail pentru a trimite mesaje care au mai mult de 300 de caractere, permițându-ti să partajezi mai multe informații cu contactul.
6: Utilizeaza Indexul de vânzare socială LinkedIn
Dacă esti serios în legătură cu vânzarea pe LinkedIn, vei dori să înțelegi exact cat valoreaza marca ta.
Cu Indexul de vânzare socială (SSI) al LinkedIn, poți obține o înțelegere mai profundă a eforturilor tale de vânzare socială – și poți descoperi oportunități de îmbunătățire.
De la identificarea potențialilor clienți până la construirea de relații, există atât de multe modalități de a realiza vânzări pe LinkedIn.
Cum sa faci vanzari pe LinkedIn ? Urmând aceste sfaturi și adoptând cele mai recente funcții LinkedIn, poți construi o rețea activa de urmaritori profesioniști pentru marca sau afacerea ta.