Social Nation
  • Acasa
  • Instagram
  • Facebook
  • TikTok
  • Clubhouse
  • YouTube
  • Despre noi
  • Contact
Top Postări
3 Metode prin să vezi profilele private de...
10 metode prin care îți poți creste numarul...
Filtrele Instagram Story: Cum să găsești cele mai...
Cati bani face un Influencer pe Instagram
Cum văd cine mi-a dat unfollow pe Instagram
Cum pui Swipe Up in Story pe Instagram
Cum ascunzi ca esti activ pe Instagram
Instagram trimite notificare când faci screenshot?
Iata cum sa postezi pe Instagram de pe...
Cum sa recuperezi un cont Instagram compromis
Social Nation

Națiunea nr. #1 din România de Social Media

  • Acasa
  • Instagram
  • Facebook
  • TikTok
  • Clubhouse
  • YouTube
  • Despre noi
  • Contact
Secretele Instagram

Cum să-ți promovezi brandul personal pe Instagram

scris de Diana 01/10/2020
scris de Diana 01/10/2020 0 comentariu
fashiondays.ro

Cuprins

  • Setează-ți obiectivele
  • Configurează-ți profilul
  • Oferă conținut de calitate
  • „Fură” de la cei mai buni
  • Analizează. Cere feedback

În ultimii ani, mediul online s-a dovedit a fi unul propice dezvoltării și promovării afacerilor. Una din cele mai bune platforme pentru personal branding este, bineînțeles, Instagram, care a ajutat sute de mii de brand-uri să-și ridice cifrele de afaceri. În acest articol vă voi prezenta, pe scurt, câțiva pași ce trebuie urmați pentru o promovare eficientă pe Instagram.

  1. Setează-ți obiectivele

În primul rând trebuie să știi la ce nivel dorești să ajungi cu brandul personal. Primele obiective trebuie să fie palpabile, urmând să crești nivelul pe parcurs. Vrei să-ți împărtășești arta? Vrei să-ți promovezi produsele? Vrei să construiești o comunitate cu ajutorul căreia să te dezvolți?  Instagramul te ajută foarte mult în aceste direcții și cu cât e mai clar obiectivul tău, cu atât calea către îndeplinirea acestuia va fi mai ușoară.

  1. Configurează-ți profilul

Pentru a crea o autenticitate pentru  brandul personal care să inspire oamenilor încredere este recomandat un set de informații-cheie care trebuie puse pe pagina de profil. Printre acestea întâlnim : numele complet, o scurtă descriere, locul de muncă/jobul, link către site-ul personal sau către site-urile afiliate.

  1. Oferă conținut de calitate

Cu cât îți expui mai bine produsele/serviciile pe care încerci să le vinzi, cu atât vei avea mai mult succes în a atrage potențiali clienți. Pe Instagram, o bună expunere este reprezentată, în principal, de postările făcute ( deoarece pe această platformă factorul vizual este cel mai important). Asigură-te că postezi regulat, că imaginile tale au culori vii, care „sar în ochi”, pentru că inițial culorile sunt cele care captează atenția. În plus, asigură-te că folosești tag-uri adecvate. Acestea trebuie să fie scurte și concise, astfel încât să se regăsească în căutările cât mai multor persoane. Nu în ultimul rând, asigură-te că folosești termeni adecvați tipologiei publicului-țintă.

  1. „Fură” de la cei mai buni

În cazul în care nu-ți găsești inspirația pentru a crea ceva(spre exemplu descrierea profilului) poți întotdeauna trage cu ochiul în stânga și-n dreapta, pentru a vedea ce-i ajută pe alții să aibă succes. Alege-ți profilurile preferate, din același domeniu cu tine, analizează-le și încearcă sa iei de la fiecare ce consideri că s-ar potrivi profilului tău. Bineînțeles, trebuie să ai grijă ca inspirația ta să nu fie atât de evidentă! Pentru asta, poți folosi sinonime, cuvinte-cheie sau chiar o reinterpretare proprie a ideilor postate de alții.

answear.ro
  1. Analizează. Cere feedback

Un site pe care îl folosesc constant pentru a-mi analiza profilul de Instagram este ingramer.com. Acest site arată o multitudine de factori, ce te pot ghida către postări mai bune, după o analiză în detaliu a acestora: timpul cel mai propice pentru a posta, postările cu cele mai multe vizualizări/aprecieri, cele mai bune descrieri folosite, numărul de postări pe săptămână și multe altele. Luând în considerare toate aceste date, putem foarte ușor să ne ghidam eforturile către publicul-țintă.

Pe lângă aceste analize, încearcă să ceri părerea unor persoane care au reușit să-și creeze o comunitate. Întreabă-i ce ar schimba la profilul tău, cere-le cât mai multe sfaturi și pune-le în aplicare.

Acestea fiind spuse, spor la promovarea brandului personal tău pe Instagram!

Distribuie
0
FacebookWhatsappEmail
Diana

Articolul anterior
Tips and tricks pentru Instagram stories
Articolul urmator
Tips and tricks pentru Instagram stories #2

Articole asemănătoare

TikTok introduce o nouă functie de playlisturi pentru...

8 Metode prin care poti face bani pe...

Cum sa recuperezi un cont Instagram compromis

Cum sa iti protejezi contul Instagram de hackeri

Cum sa folosesti noua functie Instagram Reels-Remix

Cat valoreaza contul de Instagram ?

3 Metode prin să vezi profilele private de...

Cum să descarci poze sau videoclipuri de pe...

Cum ascunzi pe cine urmaresti pe Instagram?

Instagram sau TikTok ?

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Cautare

Facebook

Facebook

Ultimele articole

  • TikTok introduce o nouă functie de playlisturi pentru colecții video tematice

  • 8 Metode prin care poti face bani pe Instagram

  • Cum sa recuperezi un cont Instagram compromis

  • Cum sa iti protejezi contul Instagram de hackeri

  • Cum sa faci vanzari pe LinkedIn

  • Facebook
  • Instagram
  • Pinterest
  • Linkedin
  • Youtube
Footer Logo
  • Contact
  • Politică de confidențialitate
  • Politică privind fișierele cookie

@2020 - socialnation.ro Toate drepturile rezervate

Ți-ar mai plăcea șix

TikTok introduce o nouă functie de...

09/04/2021

8 Metode prin care poti face...

06/04/2021

Cum sa recuperezi un cont Instagram...

05/04/2021