Social Nation
  • Acasa
  • Instagram
  • Facebook
  • TikTok
  • Clubhouse
  • YouTube
  • Despre noi
  • Contact
Top Postări
10 metode prin care îți poți creste numarul...
Cum să-ți promovezi brandul personal pe Instagram
Cum văd cine mi-a dat unfollow pe Instagram
Instagram trimite notificare când faci screenshot?
Distribuie o postare pe Instagram Story cu functia...
Filtrele Instagram Story: Cum să găsești cele mai...
Cum ascunzi pe cine urmaresti pe Instagram?
Cum sa recuperezi un cont Instagram compromis
Cum schimbi numele pe Instagram
Cum sa obtii vizualizari pe TikTok
Social Nation

Națiunea nr. #1 din România de Social Media

Social Nation
  • Acasa
  • Instagram
  • Facebook
  • TikTok
  • Clubhouse
  • YouTube
  • Despre noi
  • Contact
elefant.ro
Secretele Instagram

Cum să-ți promovezi brandul personal pe Instagram

scris de Diana 01/10/2020
scris de Diana 01/10/2020 0 comentariu

Cuprins

  • Setează-ți obiectivele
  • Configurează-ți profilul
  • Oferă conținut de calitate
  • „Fură” de la cei mai buni
  • Analizează. Cere feedback

În ultimii ani, mediul online s-a dovedit a fi unul propice dezvoltării și promovării afacerilor. Una din cele mai bune platforme pentru personal branding este, bineînțeles, Instagram, care a ajutat sute de mii de brand-uri să-și ridice cifrele de afaceri. În acest articol vă voi prezenta, pe scurt, câțiva pași ce trebuie urmați pentru o promovare eficientă pe Instagram.

fashiondays.ro
  1. Setează-ți obiectivele

În primul rând trebuie să știi la ce nivel dorești să ajungi cu brandul personal. Primele obiective trebuie să fie palpabile, urmând să crești nivelul pe parcurs. Vrei să-ți împărtășești arta? Vrei să-ți promovezi produsele? Vrei să construiești o comunitate cu ajutorul căreia să te dezvolți?  Instagramul te ajută foarte mult în aceste direcții și cu cât e mai clar obiectivul tău, cu atât calea către îndeplinirea acestuia va fi mai ușoară.

  1. Configurează-ți profilul

Pentru a crea o autenticitate pentru  brandul personal care să inspire oamenilor încredere este recomandat un set de informații-cheie care trebuie puse pe pagina de profil. Printre acestea întâlnim : numele complet, o scurtă descriere, locul de muncă/jobul, link către site-ul personal sau către site-urile afiliate.

  1. Oferă conținut de calitate

Cu cât îți expui mai bine produsele/serviciile pe care încerci să le vinzi, cu atât vei avea mai mult succes în a atrage potențiali clienți. Pe Instagram, o bună expunere este reprezentată, în principal, de postările făcute ( deoarece pe această platformă factorul vizual este cel mai important). Asigură-te că postezi regulat, că imaginile tale au culori vii, care „sar în ochi”, pentru că inițial culorile sunt cele care captează atenția. În plus, asigură-te că folosești tag-uri adecvate. Acestea trebuie să fie scurte și concise, astfel încât să se regăsească în căutările cât mai multor persoane. Nu în ultimul rând, asigură-te că folosești termeni adecvați tipologiei publicului-țintă.

  1. „Fură” de la cei mai buni

În cazul în care nu-ți găsești inspirația pentru a crea ceva(spre exemplu descrierea profilului) poți întotdeauna trage cu ochiul în stânga și-n dreapta, pentru a vedea ce-i ajută pe alții să aibă succes. Alege-ți profilurile preferate, din același domeniu cu tine, analizează-le și încearcă sa iei de la fiecare ce consideri că s-ar potrivi profilului tău. Bineînțeles, trebuie să ai grijă ca inspirația ta să nu fie atât de evidentă! Pentru asta, poți folosi sinonime, cuvinte-cheie sau chiar o reinterpretare proprie a ideilor postate de alții.

  1. Analizează. Cere feedback

Un site pe care îl folosesc constant pentru a-mi analiza profilul de Instagram este ingramer.com. Acest site arată o multitudine de factori, ce te pot ghida către postări mai bune, după o analiză în detaliu a acestora: timpul cel mai propice pentru a posta, postările cu cele mai multe vizualizări/aprecieri, cele mai bune descrieri folosite, numărul de postări pe săptămână și multe altele. Luând în considerare toate aceste date, putem foarte ușor să ne ghidam eforturile către publicul-țintă.

Pe lângă aceste analize, încearcă să ceri părerea unor persoane care au reușit să-și creeze o comunitate. Întreabă-i ce ar schimba la profilul tău, cere-le cât mai multe sfaturi și pune-le în aplicare.

Acestea fiind spuse, spor la promovarea brandului personal tău pe Instagram!

Distribuie
0
FacebookWhatsappEmail
Diana

Articolul anterior
Tips and tricks pentru Instagram stories
Articolul urmator
Tips and tricks pentru Instagram stories #2

Articole asemănătoare

Cum sa repostezi un story pe Instagram in...

Cele mai mari conturi de Instagram din România

Cum sa-ti editezi fotografiile pe Instagram dupa tendinte

Instagram testeaza o noua functie pentru a incuraja...

8 Strategii de a insela algoritmul Instagram

Cum sa faci bani pe Instagram fara multi...

Instagram lansează un nou sticker-Adauga si tu Instagram...

Instagram Video – o combitatie intre IGTV si...

Cum sa adaugi o fotografie de copertă pe...

Secrete ce cresc eficinta pe Instagram

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

orange.ro

Cautare

Facebook

Facebook

Ultimele articole

  • Cum sa repostezi un story pe Instagram in care nu esti etichetat

  • Cele mai mari conturi de Instagram din România

  • Cum sa-ti editezi fotografiile pe Instagram dupa tendinte

  • Instagram testeaza o noua functie pentru a incuraja utilizatorii sa limiteze timpul in aplicatie

  • 8 Strategii de a insela algoritmul Instagram

  • Facebook
  • Instagram
  • Pinterest
  • Linkedin
  • Youtube
Footer Logo
  • Contact
  • Politică de confidențialitate
  • Politică privind fișierele cookie

@2020 - socialnation.ro Toate drepturile rezervate

Ți-ar mai plăcea șix

Cum sa repostezi un story pe...

20/01/2022

Cele mai mari conturi de Instagram...

20/12/2021

Cum sa-ti editezi fotografiile pe Instagram...

10/12/2021
Go to mobile version