• Acasa
  • Instagram
  • Facebook
  • TikTok
  • Clubhouse
  • YouTube
  • Despre noi
  • Contact
Top Postări
Cat costa un trandafir pe tiktok?
Cum sa creezi un canal de YouTube prin...
Cum faci live pe Tiktok
Cât plătește YouTube pentru vizualizări?
Youtube Vanced – Personalizează-ți experiența de vizionare pe...
Cum faci profilul de Instagram sa fie Privat
De ce nu am vizualizări pe TikTok? Cum...
Idei de nume pentru Instagram: cum sa te...
Cum ascunzi ca esti activ pe Instagram
Cat plateste TikTok pentru vizualizari
Social Nation

Națiunea nr. #1 din România de Social Media

Social Nation
  • Acasa
  • Instagram
  • Facebook
  • TikTok
  • Clubhouse
  • YouTube
  • Despre noi
  • Contact
Secretele Instagram

Cum să-ți promovezi brandul personal pe Instagram

scris de Diana 01/10/2020
scris de Diana

Cuprins

  • Setează-ți obiectivele
  • Configurează-ți profilul
  • Oferă conținut de calitate
  • „Fură” de la cei mai buni
  • Analizează. Cere feedback

În ultimii ani, mediul online s-a dovedit a fi unul propice dezvoltării și promovării afacerilor. Una din cele mai bune platforme pentru personal branding este, bineînțeles, Instagram, care a ajutat sute de mii de brand-uri să-și ridice cifrele de afaceri. În acest articol vă voi prezenta, pe scurt, câțiva pași ce trebuie urmați pentru o promovare eficientă pe Instagram.



  1. Setează-ți obiectivele

În primul rând trebuie să știi la ce nivel dorești să ajungi cu brandul personal. Primele obiective trebuie să fie palpabile, urmând să crești nivelul pe parcurs. Vrei să-ți împărtășești arta? Vrei să-ți promovezi produsele? Vrei să construiești o comunitate cu ajutorul căreia să te dezvolți?  Instagramul te ajută foarte mult în aceste direcții și cu cât e mai clar obiectivul tău, cu atât calea către îndeplinirea acestuia va fi mai ușoară.

  1. Configurează-ți profilul

Pentru a crea o autenticitate pentru  brandul personal care să inspire oamenilor încredere este recomandat un set de informații-cheie care trebuie puse pe pagina de profil. Printre acestea întâlnim : numele complet, o scurtă descriere, locul de muncă/jobul, link către site-ul personal sau către site-urile afiliate.

  1. Oferă conținut de calitate

Cu cât îți expui mai bine produsele/serviciile pe care încerci să le vinzi, cu atât vei avea mai mult succes în a atrage potențiali clienți. Pe Instagram, o bună expunere este reprezentată, în principal, de postările făcute ( deoarece pe această platformă factorul vizual este cel mai important). Asigură-te că postezi regulat, că imaginile tale au culori vii, care „sar în ochi”, pentru că inițial culorile sunt cele care captează atenția. În plus, asigură-te că folosești tag-uri adecvate. Acestea trebuie să fie scurte și concise, astfel încât să se regăsească în căutările cât mai multor persoane. Nu în ultimul rând, asigură-te că folosești termeni adecvați tipologiei publicului-țintă.

  1. „Fură” de la cei mai buni

În cazul în care nu-ți găsești inspirația pentru a crea ceva(spre exemplu descrierea profilului) poți întotdeauna trage cu ochiul în stânga și-n dreapta, pentru a vedea ce-i ajută pe alții să aibă succes. Alege-ți profilurile preferate, din același domeniu cu tine, analizează-le și încearcă sa iei de la fiecare ce consideri că s-ar potrivi profilului tău. Bineînțeles, trebuie să ai grijă ca inspirația ta să nu fie atât de evidentă! Pentru asta, poți folosi sinonime, cuvinte-cheie sau chiar o reinterpretare proprie a ideilor postate de alții.

  1. Analizează. Cere feedback

Un site pe care îl folosesc constant pentru a-mi analiza profilul de Instagram este ingramer.com. Acest site arată o multitudine de factori, ce te pot ghida către postări mai bune, după o analiză în detaliu a acestora: timpul cel mai propice pentru a posta, postările cu cele mai multe vizualizări/aprecieri, cele mai bune descrieri folosite, numărul de postări pe săptămână și multe altele. Luând în considerare toate aceste date, putem foarte ușor să ne ghidam eforturile către publicul-țintă.

Pe lângă aceste analize, încearcă să ceri părerea unor persoane care au reușit să-și creeze o comunitate. Întreabă-i ce ar schimba la profilul tău, cere-le cât mai multe sfaturi și pune-le în aplicare.

Acestea fiind spuse, spor la promovarea brandului personal tău pe Instagram!

Distribuie
0
FacebookWhatsappEmail
6169552f 03e6 496e 9101 6332a66605f9
Diana

Articolul anterior
Tips and tricks pentru Instagram stories
Articolul urmator
Tips and tricks pentru Instagram stories #2

Articole asemănătoare

Ce inseamna amc pe Instagram

Câte rapoarte sunt necesare pentru a inchide un...

De ce nu merge muzica pe Instagram

Cine iti viziteaza profilul de instagram

Totul despre Instagram Fonts

Stergere cont Instagram – ghid pas cu pas

De ce nu am vizualizari pe Instagram reels?

Canalele de difuzare Instagram: o nouă modalitate pentru...

Cum să adaugi un eveniment pe Instagram în...

Marketing prin influenceri Instagram: cum să folosești influencerii...

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Cautare

Facebook

Facebook

Ultimele articole

  • Despre TikTok

  • Ce inseamna amc pe Instagram

  • De ce se intrerupe Youtube

  • TikTokeri romani

  • Unde vezi cati bani faci pe Youtube

  • Facebook
  • Instagram
Footer Logo
  • Contact
  • Politică de confidențialitate
  • Politică privind fișierele cookie

@2020 - socialnation.ro Toate drepturile rezervate

Ți-ar mai plăcea șix

Ce inseamna amc pe Instagram

28/04/2023

Câte rapoarte sunt necesare pentru a...

04/04/2023

De ce nu merge muzica pe...

22/03/2023