Cuprins
Metode prin care iti poti promova canalul de YouTube? Am câteva modalități foarte inteligente și eficiente de a-ti promova canalul YouTube pentru a-ti mării vizualizările și a îmbunătăți rentabilitatea investiției strategiei tale de YouTube.
YouTube este al doilea cel mai vizitat site de pe web, cu peste 1,9 miliarde de utilizatori activi lunar. Stăpânirea acestuia este o necesitate pentru orice marketer digital.
Dar cum poti profita la maximum de această platformă cu creștere rapidă? În timp ce publicitatea oferă multe modalități cu plată de a-ti promova canalul, aceasta nu este singura opțiune.
Metode prin care iti poti promova canalul de YouTube
Iată câteva dintre trucurile mele preferate pentru optimizarea conținutului YouTube. Fiecare dintre aceste sfaturi este simplu, eficient și încă 100% gratuit.
1. Alege cuvinte cheie prietenoase cu Google
Un canal YouTube excelent începe cu SEO excelent. Și SEO excelent începe cu înțelegerea a ceea ce caută utilizatorii.
Se pare că oamenii nu caută doar videoclipuri pe YouTube; ei folosesc și Google. „YouTube” a fost al doilea termen de căutare cel mai popular în 2018. Google acordă prioritate videoclipului în fața altor conținuturi pentru multe căutări.
Nu există nicio regulă stabilită pentru cuvintele cheie care te vor ajuta să-ti clasezi bine videoclipul YouTube. Dar putina inginerie inversa ne poate ajuta cu multe detalii.
Iată cum poți găsi un cuvânt cheie potrivit pentru Google pentru orice videoclip:
- Identifica posibilele cuvinte cheie cu un instrument precum “Planificatorul de cuvinte cheie Google Ads”.
- Cauta pe Google una dintre opțiunile tale.
- Scaneaza pagina de rezultate a motorului de căutare pentru fiecare cuvânt cheie. Rezultatele de top sunt videoclipuri sau conținut scris?
- Modifica-ți cuvântul cheie și încearca din nou. Încearca să adaugi cuvinte precum „Cum” sau „Tutorial” dacă ai probleme cu obținerea rezultatelor video.
- Alegeți un cuvânt cheie care acordă prioritate videoclipului și se potrivește conținutului dvs.
De exemplu, „Tutorial Photoshop” prezintă mult mai multe rezultate video decât„ Photoshop Tips ”.
2. Folosește titluri concise, descriptive
Titlul este primul lucru pe care îl văd utilizatorii când găsesc conținutul tau.
Iată câteva sfaturi de bază pentru a scrie titluri YouTube interesante:
- Păstreaza-l scurt și dulce. Cele mai populare videoclipuri de pe YouTube tind să aibă cele mai scurte titluri. Rămâi la 60 de caractere sau mai puțin sau o parte din titlu poate fi întrerupt atunci când este afișat.
- Include cuvintele cheie în prima jumătate a titlului pentru a evita pierderea informațiilor valoroase. Majoritatea cititorilor online se concentrează pe începutul propoziției și trec peste restul.
- Implicarea nu înseamnă clickbait. Cele mai bune titluri oferă un beneficiu evident sau creează o reacție emoțională. Clickbait este tentant, dar poate afecta reputația canalului pe termen lung.
Încă nu poți găsi un titlu? Funcția de completare automată a YouTube este o modalitate excelentă de a găsi cuvinte cheie populare. Începe prin a căuta o anumită temă sau subiect și vezi ce titlu sugerează YouTube.
3. Creaza thumbnails personalizate
Thumbnails contează, poate chiar mai mult decât titlurile. Acest lucru se datorează faptului că creierul nostru este cablat pentru a observa mai întâi aspectele vizuale. Le procesăm în mai puțin de 13 milisecunde, potrivit unui studiu MIT.
YouTube produce thumbnails automat pentru toate videoclipurile, dar pot fi incetosate sau neclare. Pentru a spori vizionările, creaza un thumbnails personalizat atrăgător pentru fiecare videoclip pe care îl postezi.
Iti recomand aceste „reguli generale” simple pentru cele mai bune rezultate:
- Rezoluție: 1280 x 720 px (dar orice raport de aspect 16: 9 ar trebui să funcționeze)
- Format: .JPG, .GIF, .BMP sau .PNG
- Dimensiune: respecta limita de 2 MB
- Utilizeaza imagini cu contrast ridicat
- Adăuga text și culori pentru a încuraja click -urile
- Alege o imagine facuta de aproape, dacă puteți
- Fiți în concordanță cu alte branduri
Pe care dintre aceste două thumbnails este mai probabil să o alegi? Graficul albastru de mai jos este mai luminos, mai atrăgător și mult mai clickabil!
4. Completeaza-ti profilul
Mulți YouTuberi trec peste secțiunea de profil și ajung direct la crearea de conținut. Dar un profil convingător este unul dintre cele mai simple moduri de a-ti promova canalul YouTube – și de a-ti îmbunătăți SEO-ul.
Iată câteva dintre cele mai bune practici pentru crearea unui profil YouTube eficient:
- Fii consistent. Utilizeaza o paletă de culori, un stil de scriere și un aspect similar, așa cum faci pe site-ul tau și pe alte canale sociale.
- Optimizeaza descrierea canalului de YouTube. Acesta este un loc minunat pentru a adăuga cuvinte cheie. YouTube sancționează „umplerea etichetelor”, dar includerea a câteva cuvinte cheie poate merge.
- Păstreaza spectatorii să revină pentru mai multe. Când și cât de des vei posta conținut nou? Anunța fanii in legatura cu programul tau. – apoi asigura-te că il vei respecta.
- Include informații de contact. Nu știi niciodată cine ar putea dori să te contacteze. Fa-le treaba mai ușoara și poți obține parteneriate excelente.
5. Optimizează-ți descrierile
Iată câteva dintre acțiunile cheie:
- Încărca în față cuvintele cheie în descriere și titlu
- Respecta limita de 5000 de caractere
- Creaza o „pagină de conținut” cu marcaje temporale care să ajute spectatorii să găsească ceea ce caută
- Adăuga linkuri către playlisturile relevante
- Include câteva hashtag-uri relevante. Asigura-te că respecti regulile de hashtagging YouTube înainte de a posta
De asemenea, poți menționa cuvinte cheie în videoclip. Dar la fel ca în cazul textului, oamenii își pierd rapid atenția. Utilizeaza câteva cuvinte cheie în timpul unei scurte introduceri pentru cele mai bune rezultate.
Descrierile Chillhop Music profită la maximum de marcajele de timp. Și emoji drăguțe!
6. Nu uita de metadata
Regulile YouTube privind metadatele subliniază două lucruri atunci când vine vorba de utilizarea cuvintelor cheie:
- Fii sincer.
- Alege calitatea în locul cantității.
Aceste reguli se aplică și funcțiilor precum etichetele și categoriile. Include etichete numai în „secțiunea de etichete” a încărcării, nu în descrierea videoclipului. Adăuga una sau două categorii pentru a ajuta YouTube să înțeleagă cui să-ti recomande videoclipul.
7. Ofera continut de calitate
Acest lucru poate părea evident, dar tot merită spus.
Conținutul excelent este cel mai bun mod de a menține spectatorii implicați – și cel mai eficient mod de a te clasa bine în căutarii. Acest lucru se datorează faptului că sistemul de clasificare YouTube prioritizează experiența spectatorului.
Înainte de a publica orice videoclip, întreba-te:
- Ce problemă rezolvă acest videoclip?
- Este distractiv/intersant?
- Va îmbunătăți viața spectatorilor în vreun fel?
8. Creaza videoclipuri de înaltă calitate
Calitatea video slabă poate submina chiar și cel mai bun conținut. Deci, asigura-te că conținutul tau arată profesional înainte de a-l posta. Foloseste o cameră foto decentă, verifica sunetul înainte de a înregistra și învăța câteva abilități de editare de bază.
9. Interacționeaza cu fanii
Implicarea reală nu se termină cu crearea de conținut. Cei mai de succes YouTubers își monitorizează constant și interacționează cu fanii.
Răspunde la comentariile spectatorilor – chiar și la cele negative – și „inimeaza-ti” preferatele. Postează videoclipuri de răspuns. Foloseste analize pentru a-ti identifica cei mai buni fani și pentru a le arăta un plus de dragoste.
Spectatorii și numărul de abonați iti vor mulțumi pentru asta.
Gamer MattShea a creat acest videoclip ca răspuns la „cel mai mare hater”. A primit multă atenție: atât pentru Mattshea, cât și pentru adorabilul său dușman.
10. Încerca Q&A
Întrebări și răspunsuri sunt una dintre cele mai eficiente modalități de a construi comunitate. Roaga-ti abonații să-ti trimită întrebări prin comentariu, e-mail sau tweet. Apoi creaza un videoclip pentru a le raspunde.
Arătându-le fanilor că contează, vei spori timpul de vizionare, numărul de vizionări și implicarea. În plus, întrebările și răspunsurile pot fi salvatoare atunci când nu mai ai idei noi de conținut.
Acest YouTuber de 13 ani a făcut un Q&A pentru a sărbători strangera a 100.000 de abonați. Ea începe lucrurile cu un toast drăguț fără alcool.