Cuprins
Platforma TikTok este în continuă ascensiune în rândul creatorilor de conținut și a business-urilor. Cu acesta ei doresc să își creeze audiența, să crească interactiunile și să ajungă la milioane o comunitate de oameni.
Este o platformă distractivă în care puteți evidenția o versiune mai dinamică a mărcii dvs. Faceți asta cu ajutorul videoclipurilor și puteți direcționa traficul către site-ul dvs.
De ce TikTok este bun pentru companii și mărci
Cu peste 2 miliarde de descărcări , popularitatea TikTok este în creștere și nu prezintă semne de scădere.
Poate fi platformă descurajantă de socializare pentru utilizatori care nu poți dansa? Trebuie să fii expert video? Din fericire, oricine poate folosi TikTok cu succes – nu este necesară experiență de dans sau video.
De la videoclipuri educaționale la videoclipuri de frumusețe, există multe modalități de a utiliza TikTok pentru business sau marca personală.
Luați-o pe Maggie de la @experimentingwithdecor, de exemplu. Ea a început să creeze videoclipuri în aprilie și a acumulat deja 26.000 de urmăritori pe TikTok, împărtășind idei de decorare a locuințelor cu un buget redus.
@experimentingwithdecorDIY Anthropologie inspired mirror. Would you consider trying this diy? I love how much it elevates my entry! ##Levitating ##experimentingwithdecor ##diy♬ Dynamite – BTS
Cu o strategie socială puternică, TikTok vă poate ajuta să vă distrați cu conținutul video, să construiți o comunitate de nișă și să accesați un public mai tânăr.
TikTok pentru Business # 1: Fii confortabil cu platforma
TikTok necesită o curbă de învățare – mai ales dacă nu vă simțiți confortabili cu crearea de conținut video. Înainte de a vă scufunda direct în utilizarea acestuia pentru business, creați un profil personal și jucați-vă cu aplicația.
TikTok are diverse instrumente și efecte de editare – experimentați cu ele, creați tranziții diferite și vedeți ce merge pentru business-ul dvs.
De asemenea, poate fi util să explorați secțiunea Discovery și să urmăriți hashtag-uri pentru a vedea ce fac alte companii.
Este important să nu copiați direct conținutul altor persoane, ci mai degrabă să vă expuneți propria opinie într-un mod creativ, astfel încât brandul dvs. să poată ieși în evidență și să se conecteze cu publicul țintă.
TikTok pentru Business # 2: Alegeți nișa din care faceți parte
Utilizatorilor TikTok le place să urmărească conturi unice și, datorită algoritmului, oricine vă poate găsi conținutul.
Concentrându-vă pe o singură nișă, veți avea mai multă flexibilitate pentru a fi creativi, a vă distra și a găsi un o soluție pentru ca afacerea dvs. să aibă un impact.
În calitate de chiropracticant, TikTok -ul lui @drcody_dc este plin de videoclipuri în care aliniază coloana si se aud acele crackmente. De ce funcționează acest lucru pe TikTok? Distribuind clipuri rapide ale sesiunilor sale, Dr. Cody este capabil să arate munca pe care o face și să satisfacă mii de telespectatori care sunt fascinați de lumea chiropracticienilor.
@drcody_dcPhily’s cracks were so good, I decided to show ALL of them to you! 💥💥💥💥💥 ##crack ##drcody ##asmr ##foryour ##fyp♬ original sound – Dr Cody
Alegerea unui subiect de nișă vă ajută, de asemenea, deoarece vă puteți detalia și vă puteți concentra asupra anumitor aspecte ale mărcii dvs.
De exemplu, dacă ești o brutărie, TikTok-ul tău ar putea avea conținut din culise care se concentrează în mod special pe covrigi. .
SFAT: Dacă distribuiți în mod constant conținut de nișă, publicul ideal îl va găsi și vor dorii să urmărească. Și pe măsură ce comunitatea dvs. crește, le veți putea direcționa dincolo de TikTok – ca spre site-ul dvs. web.
TikTok pentru Business # 3: Decideți când și cât de des veți posta
Ca și în cazul oricărei alte strategii de socializare, este o idee bună să aveți un calendar de conținut pentru profilul dvs. TikTok.
Cu aceasta, puteți face brainstorming idei și puteți planifica sfera conținutului dvs. TikTok pentru săptămâna sau luna viitoare.
Când începeți să creați conținut pentru TikTok, concentrați-vă pe respectarea unei cadențe de postare care este posibilă pentru dvs.
@onegreatveganNEW RECIPE for Waffles! ##veganrecipes ##tiktokcooks ##pumpkinspice ##dessert ##plantbased♬ Chocolate and Pumpkin Waffles One Great Vegan – onegreatvegan
Similar cu alte platforme, TikTok recompensează consistența. Dar, mai degrabă decât să postați de 3 ori pe zi, deveniți copleșiți și apoi nu postați luni de zile, începeți cu 3-5 ori pe săptămână.
De asemenea, este util să urmăriți analizele pentru a vedea ce rezonează cu utilizatorii TikTok și ce nu funcționează.
Lucrul grozav despre TikTok este că poți pivota și experimenta când este necesar – tot ceea ce îi pasă publicului este că conținutul este încă inspirațional, atrăgător, distractiv sau de ajutor pentru ei.
SFAT: Creați un cont Pro pentru a obține acces la analizele TikTok. Vă va oferi informații despre teritoriile dvs. de top, când publicul dvs. este cel mai activ și vă va ajuta să aflați cel mai bun moment pentru a posta pe TikTok .
TikTok pentru Business # 4: Lasă perfecțiunea în urmă
„Fii autentic” poate suna clișeic, dar TikTok este platforma perfectă pentru a-ți arăta personalitatea.
Spre deosebire de Instagram, unde o estetică coezivă a devenit norma, nu este necesar pentru TikTok. Poți să fii tu însuți, să te distrezi și să nu te iei prea în serios.
Un exemplu excelent în acest sens este bloggerul de modă, @thefashionheist . Pe Instagram, feed-ul ei este plin de fotografii uimitoare de modă și modele. Dar profilul ei TikTok @aichark este o poveste diferită.
Pe TikTok, ea împărtășește fapte amuzante despre cultura pop – de la Harry Potter la Gilmore Girls – și oferă sfaturi rapide de modă pentru oricine dorește să-și dezvolte de stilul de modă.
@aicharkReply to @porcelainmortician okay 👌🏾 3 ##funfacts about ##corpsebride 👀🦇💙💔 ##HorrorTok ##timburton♬ Ice Dance (From „Edward Scissorhands”) – Ashton Gleckman
Conținutul ei este distractiv și educativ. Îi oferă publicului o perspectivă asupra filmelor și emisiunilor TV preferate, primesc sfaturi de modă și află mai multe despre ea.
Autenticitatea poate adăuga un nivel de conexiune cu comunitatea dvs. Se vor simți de parcă cunosc persoana sau persoanele din spatele mărcii – și asta le dă o siguranță atunci când cumpără!
TikTok pentru Business # 5: Creați o provocare
TikTok este cunoscut pentru capacitatea sa incredibilă și capacitatea de a deveni viral peste noapte. Deci, de ce să nu creezi sau să sponsorizezi o provocare TikTok ?
Provocările reprezintă o modalitate excelentă pentru mărci de a-și accelera creșterea și de a ajunge la milioane de utilizatori.
Un brand care a urcat cu ajutorul tendinței provocărilor TikTok? Companie medicală Kaiser Permanente.
Prin sponsorizarea hashtagului #OwnTheCurve și colaborarea cu influencerul TikTok Addison Rae , aceștia au reușit să-și încurajeze publicul țintă să poarte o mască, să rămână acasă și să practice distanțarea socială în timpul pandemiei COVID-19. Și hashtagul are peste 8 miliarde de vizualizări!
@cristalallureThis is how The ##CANfamily ##OwnTheCurve 🤍 don’t forget to wash your hands + practice ##socialdistancing 🤍 ##stayathome ##tiktokfamily ##foryou ##fypシ ##fy♬ I Gotta Feeling – Official Sound Studio
Dar nu trebuie să colaborați cu utilizatori TikTok de renume pentru a avea succes. Puteți lucra cu diverși utilizatori de pe piața de nișă sau cu urmăritori care comentează frecvent și se implică în postările dvs.
Există, de asemenea, posibilitatea de a-ți promova provocarea pe diferite platforme, cum ar fi Instagram, pentru a determina utilizatorii să se alăture distracției. În acest fel, vă puteți stimula publicul în altă parte și îl puteți invita să facă parte din comunitatea dvs. TikTok.
Utilizarea TikTok este o modalitate excelentă de a arăta o altă latură a business-ului dvs., de a construi o comunitate de nișă și de a viza o generație mai tânără de cumpărători.
Este o platformă distractivă pentru experimentarea videoclipurilor și, cu strategia potrivită, puteți utiliza TikTok pentru a vă dezvolta afacerea.