Cuprins
După cum v-am obișnuit revenim cu idei pentru Instagram Reels #2 care să vă inspire. Vom continua lista începută de săptamâna trecută, prezentându-vă alte idei prin care să atrageți atenția mai multor persoane prin postările dumneavoastră.
Instagram Reels # 1: Arată o privire de ansamblu!
Dacă aveți un munte de idei pentru Instagram Reels, creați un videoclip cu o privire de ansamblu asupra lor!
În zilele care au precedat LaterCon, au făcut o scurtă prezentare Reel a produsului LaterCon. Au folosit o colecție de clipuri rapide, dar suficiente de lungi pentru a încânta oamenii și ai face să vorbească!
View this post on Instagram
Instagram Reels # 2: Urmează un trend
O modalitate de a vă aduce reels-ul în fața mai multor ochi este să urmați o tendință! La fel ca pe TikTok , tendințele vin și pleacă, deci este o idee bună să fii atent.
View this post on Instagram
Parcurgeți pagina de explorare și vedeți ce fac alte branduri si business-uri și, dacă observați o tendință, săriți pe ea!
Sau, de ce să nu-ți creezi propria tendința? Faceți un dans, o provocare sau un hashtag și rugați-i pe urmăritorii vostrii să se alăture distracției.
SFAT: Distrează-te! Instagram Reels se referă la încercarea de lucruri noi. Și nu vă faceți griji cu privire la faptul că acestea intră în conflict cu estetica fluxului dvs. Instagram – acestea se salvează într-o filă diferită din profilul dvs.
Instagram Reels # 3: Reutilizarea continutului de tip Evergreen
Nu trebuie să reinventați roata pe Instagram Reels! Aruncați o privire asupra arsenalului de conținut: Instagram, site-ul dvs. web, YouTube, blog, Pinterest și căutați ce puteți reutiliza.
Conținutul Evergreen este un conținut care nu se demodează niciodată – ceea ce înseamnă că îl puteți reutiliza oricând!
View this post on Instagram
Dacă aveți un videoclip YouTube care s-a descurcat foarte bine, gândiți-vă la modalități prin care îl puteți condensa pentru a funcționa într-o bobină Instagram de 30 de secunde. În subtitrare, spuneți-le urmăritorilor să se îndrepte spre linkul din bio pentru mai multe informații (conectați videoclipul YouTube original).
Sau, dacă aveți un Pin care continuă să obțină mult trafic, creați un reels care să sublinieze acel subiect.
View this post on Instagram
Și, în cele din urmă, refaceți conținutul de pe TikTok pe Instagram Reels. Singurul lucru pe care trebuie să-l urmăriți este că atunci când salvați un videoclip de pe TikTok, există un watermark TikTok în colț. Pentru a evita salvați TikTok ca o fotografie live. și apoi intrați în camera dvs. și salvați fotografia ca un videoclip. Watermark-ul TikTok va fi în continuare acolo, doar puțin mai mic.
Instagram Reels # 4: Videoclipuri de genul “cum să..”
Puteți să le aratați urmărilorilor de toate, de la cum să scrie subtitrarea perfectă , până la cum să coaceți cookie-ul perfect, există o mulțime de moduri în care puteți crea reels pe tema asta.
View this post on Instagram
Nu lăsați că această reels de 30 de secunde să vă păcălească – există o mulțime de moduri creative prin care puteți maximiza timpul!
Dacă descoperiți că aveți mai multe idei de video, este minunat. Scrieți o listă în creștere și folosiți aceste idei pentru a crea o serie de videclipuri de genul “cum să..”.
Instagram Reels: # 5: Evidențiați-vă produsele
Deși nu puteți adauga un link în Instagram Reels , totuși puteți evidenția ceea ce vindeți. Indiferent dacă aveți un magazin Instagram sau nu, puteți crea un reels care să vă prezinte produsele.
Cu sute de mii de vizualizări, That Cheese Plate , popularul cont pentru inspirația de brânză și salată, folosește reels pentru a-și prezenta frumoasele platouri. Și, ei folosesc descrierea pentru a le spune urmăritorilor lor ce este prezentat pe platou.
View this post on Instagram
SFAT: Dacă vindeți produse, utilizați descrierea pentru a direcționa oamenii către magazinul Instagram sau linkul din bio către magazin.
Dacă v-au plăcut aceste 5 idei pentru Instagram Reels #2, vă așteptăm și săptamâna viitoare pentru încă un set de idei!