Cuprins
Nu este un secret totusi ca sa cumperi produse online va fi din ce in ce mai usor in viitorul apropiat. Comertul online s-a dezvoltat enorm de mult in ultimii ani, unele magazine au si renuntat la comertul fizic axandu-se in special pe cel online.
De curand, Instagram a anuntat ca va introduce o functie pentru magazinele online astfel incat ele sa vanda produsele direct si exclusiv in aplicatia de mobil a acestuia.
Functia CHECKOUT
Conceptul este simplu, tu ca si cumparator vei putea salva detaliile bancare astfel incat sa platesti prin doar doua apasari si o confirmare. Vanzatorul va fi nevoit sa plateasca catre Instagram un comision din plata pe care o vei face tu. Mai mult de 20 de branduri vor folosi checkout-ul pentru inceput, inclusiv Nike, Adidas, Dior, H & M, MAC Cosmetics, Michael Kors, Oscar de la Renta, Prada, Uniqlo, Warby Parker si Zara.
Diferenta este acum ca in loc de butonul „Vizualizeaza pe Website” va aparea „Cumpara prin Instagram”, sau ceva de genul in limba romana. Ca sa cumperi produse de pe Instagram nu trebuie decat sa dai o adresa de e-mail, informatiile de livrare si metoda de plata, dupa care apesi pe „Plaseaza comanda”. Asta va fi tot! Ce parere ai? Simplu, nu?
Cumparaturile online, oportunitate de afacere
Instagram considera ca achizitiile online reprezinta o oportunitate de afaceri masiva. De asemenea, a declarat luni ca 130 de milioane de persoane pe luna apasa pe etichetele produselor din posturile de pe Instagram.
„Finalizarea comenzii este doar o parte a investitiei noastre pe termen lung in comertul online”, a declarat compania intr-un post pe blog. „Suntem incantati sa prezentam si alte modalitati prin care oamenii sa se poata bucura de cumparaturi pe Instagram”.