Cum iti poti comercializa brandul pe Clubhouse! Cu o singura invitatie poti intra pe Clubhouse unde toate strategiile de marketing se schimba.



Aplicația reprezinta o lume a oportunităților de a construi o comunitate, de a te conecta cu ascultătorii și de a te distinge ca lider de gândire în industria ta.

Esti gata să intri în acțiune pe Clubhouse? Împărtășim 4 moduri de a stabili o strategie de marketing captivantă!

Cum iti poti comercializa brandul pe Clubhouse

Clubhouse oferă o oportunitate pentru branduri și creatori de a ajunge la noi segmente de public și de a construi noi conexiuni.

Dacă doresti să incluzi în strategia ta marketingul pe Clubhouse, iată patru moduri de a-ti optimiza prezența si care te vor ajuta sa crești:

# 1: Optimizeaza biografia brandului pe Clubhouse

Primele trei rânduri ale biografiei tale Clubhouse sunt afișate în previzualizarea profilului – deci daca vrei sa iesi in evidenta trebuie sa ai grija la aceste randuri.

Potrivit lui String Nguyen, un expert în marketing pentru brand pe platformă, „primele tale trei linii stabilesc intenția și credibilitatea. Cu o poziționare clară a brandului, vei putea să amplifici și să atragi comunitatea. ”

In termeni simpli? Fii clar despre cine ești și ce faci. Descrie cum poți ajuta utilizatorii Clubhouse.

Dincolo de primele trei rânduri, iti poti face biografia cât mai informativă și captivantă cu tot ce ai realizat pana acum premii relevante, dovezi sociale și caracteristici din mass-media.

De asemenea, este o idee bună să adăugi cuvinte cheie relevante pentru a-ti optimiza șansele de a fi găsiți pe pagina de explorare a Clubhouse.

Cum iti poti comercializa brandul pe Clubhouse

Cel mai important, nu uiti să informezi oamenii cum se pot conecta cu tine și ce camere sau cluburi găzduiesti.

# 2: Intra in camere relevante pentru industria ta

Vorbirea este literalmente  cheia jocului atunci când vine vorba de Clubhouse. Și este cel mai simplu mod de a câștiga expunere și de a crește gradul de conștientizare a brandului.

Fii activ – alătură-te camerelor relevante pentru industria ta și folosește scena în avantajul tău.

Cu toate acestea, nu vorbi de dragul de a fi auzit. După cum ne sfătuiește James Nord, fondatorul Fohr: „Asigurați-vă că aveți ceva interesant de spus și ceva de adăugat în conversație – restul este doar zgomot”.

Ridică mâna, alătură-te discuțiilor și adaugă valoare conversațiilor poziționându-te ca expert în industrie.

SFAT: Deși poate fi tentant să te alăturați camerelor cu mii de utilizatori, camerele de nișă mai mici oferă adesea un potențial mai mare de a fi invitați pe scenă

# 3: Porneste o cameră potrivita industriei tale

Frica de scena trebuie sa dispara – crearea unei camere în Clubhouse este biletul tău spre succes.

Moderarea unei camere iti permite să atingi publicul țintă. Oferă un spațiu pentru a vorbi cu sinceritate și de a debloca informații valoroase, totul în timp real.

Căuti feedback despre ultimul tau produs? Găzduiește o cameră, pune întrebări și începe să iei notițe!

Iată cum poți începe o cameră pe Clubhouse:

Prima data trebuie sa intrii pe fila principala si atinge „+  Start a room” din partea de jos a ecranului.

Atinge „+ Add a Topic” pentru a da un nume camerei (în 60 de caractere sau mai puțin).

Moduri in care iti poti comercializa brandul pe Clubhouse

Apoi, ti se va arata trei opțiuni de cameră si va trebui să alegi:

• „Open” adica este deschis publicului

• „Social”, adica este deschis doar utilizatorilor pe care îi urmăresti

• „Closed”, adica este doar pentru utilizatorii pe care îi selectezi

Apoi apăsa „Let’s go”.

3 2

SFAT: Promoveaza data și ora camerei tale pe alte canale de socializare, cum ar fi Instagram sau Facebook, pentru a-ti informa urmaritorii si pentru a crea agitatie si interes.

# 4: Colaboreaza cu liderii din industrie pentru a ajunge la noi segmente de public

Când vine vorba de Clubhouse, două voci sunt mai bune decât una.

Lucrul minunat despre Clubhouse este cât de ușor poți co-găzdui un club sau o cameră cu alți experți din industrie.

Prin parteneriatul cu branduri și creatori relevanți, le puteți valorifica publicul și ajunge la o comunitate care este deja interesata de nisa ta.

De exemplu Sarah Lee și Christine Chang, care conduc brandul Glow Recipe. Au lansat un parteneriat cu avocatul pentru corp, Tess Holliday, pentru o lansare a unui produs.

4 1
4 1

„Ascultătorii au putut avea acces direct la noi și au pus întrebări”, spune Lee.

Colaborarea reprezinta o oportunitate de a împărtăși scena, de a crește diversitatea gândirii și de a construi o comunitate in nisa ta.

SFAT: Discuta în avans cu co-gazdele pentru a contura punctele cheie de discuție și pentru a înțelege mai profund punctele lor de vedere. Clubhouse este un forum live cu funcționalitate limitată de moderare.

Fie că te consolidezi ca lider de gândire, fie că beneficiezi de un parteneriat de brand existent, utilizarea Clubhouse pentru marketing iti poate permite să te conectezi cu publicul la un nivel mai profund și mai personal. Esti gata să dai o voce companiei tale pe Clubhouse? Asteptam sa ne spui ce parere ai despre Clubhouse.

Lasă un răspuns