Social Nation
  • Acasa
  • Instagram
  • Facebook
  • TikTok
  • Clubhouse
  • YouTube
  • Despre noi
  • Contact
Top Postări
Cum sa recuperezi un cont Instagram compromis
10 metode prin care îți poți creste numarul...
Cum văd cine mi-a dat unfollow pe Instagram
Distribuie o postare pe Instagram Story cu functia...
Cum ascunzi pe cine urmaresti pe Instagram?
10 idei de teme pentru Instagram
Instagram trimite notificare când faci screenshot?
Noul logo Facebook, cum arată acesta?
Tips and tricks pentru Instagram stories
Instagram testeaza o noua functie pentru a incuraja...
Social Nation

Națiunea nr. #1 din România de Social Media

Social Nation
  • Acasa
  • Instagram
  • Facebook
  • TikTok
  • Clubhouse
  • YouTube
  • Despre noi
  • Contact
elefant.ro
Clubhouse

Cum iti poti comercializa brandul pe Clubhouse

scris de Diana 17/04/2021
scris de Diana 17/04/2021 0 comentariu

Cuprins

  • Cum iti poti comercializa brandul pe Clubhouse
  • # 1: Optimizeaza biografia brandului pe Clubhouse
  • # 2: Intra in camere relevante pentru industria ta
  • # 3: Porneste o cameră potrivita industriei tale
    • Iată cum poți începe o cameră pe Clubhouse:
  • # 4: Colaboreaza cu liderii din industrie pentru a ajunge la noi segmente de public

Cum iti poti comercializa brandul pe Clubhouse! Cu o singura invitatie poti intra pe Clubhouse unde toate strategiile de marketing se schimba.

fashiondays.ro

Aplicația reprezinta o lume a oportunităților de a construi o comunitate, de a te conecta cu ascultătorii și de a te distinge ca lider de gândire în industria ta.

Esti gata să intri în acțiune pe Clubhouse? Împărtășim 4 moduri de a stabili o strategie de marketing captivantă!

Cum iti poti comercializa brandul pe Clubhouse

Clubhouse oferă o oportunitate pentru branduri și creatori de a ajunge la noi segmente de public și de a construi noi conexiuni.

Dacă doresti să incluzi în strategia ta marketingul pe Clubhouse, iată patru moduri de a-ti optimiza prezența si care te vor ajuta sa crești:

# 1: Optimizeaza biografia brandului pe Clubhouse

Primele trei rânduri ale biografiei tale Clubhouse sunt afișate în previzualizarea profilului – deci daca vrei sa iesi in evidenta trebuie sa ai grija la aceste randuri.

Potrivit lui String Nguyen, un expert în marketing pentru brand pe platformă, „primele tale trei linii stabilesc intenția și credibilitatea. Cu o poziționare clară a brandului, vei putea să amplifici și să atragi comunitatea. ”

In termeni simpli? Fii clar despre cine ești și ce faci. Descrie cum poți ajuta utilizatorii Clubhouse.

Dincolo de primele trei rânduri, iti poti face biografia cât mai informativă și captivantă cu tot ce ai realizat pana acum premii relevante, dovezi sociale și caracteristici din mass-media.

De asemenea, este o idee bună să adăugi cuvinte cheie relevante pentru a-ti optimiza șansele de a fi găsiți pe pagina de explorare a Clubhouse.

Cum iti poti comercializa brandul pe Clubhouse

Cel mai important, nu uiti să informezi oamenii cum se pot conecta cu tine și ce camere sau cluburi găzduiesti.

# 2: Intra in camere relevante pentru industria ta

Vorbirea este literalmente  cheia jocului atunci când vine vorba de Clubhouse. Și este cel mai simplu mod de a câștiga expunere și de a crește gradul de conștientizare a brandului.

Fii activ – alătură-te camerelor relevante pentru industria ta și folosește scena în avantajul tău.

Cu toate acestea, nu vorbi de dragul de a fi auzit. După cum ne sfătuiește James Nord, fondatorul Fohr: „Asigurați-vă că aveți ceva interesant de spus și ceva de adăugat în conversație – restul este doar zgomot”.

Ridică mâna, alătură-te discuțiilor și adaugă valoare conversațiilor poziționându-te ca expert în industrie.

SFAT: Deși poate fi tentant să te alăturați camerelor cu mii de utilizatori, camerele de nișă mai mici oferă adesea un potențial mai mare de a fi invitați pe scenă

# 3: Porneste o cameră potrivita industriei tale

Frica de scena trebuie sa dispara – crearea unei camere în Clubhouse este biletul tău spre succes.

Moderarea unei camere iti permite să atingi publicul țintă. Oferă un spațiu pentru a vorbi cu sinceritate și de a debloca informații valoroase, totul în timp real.

Căuti feedback despre ultimul tau produs? Găzduiește o cameră, pune întrebări și începe să iei notițe!

Iată cum poți începe o cameră pe Clubhouse:

Prima data trebuie sa intrii pe fila principala si atinge „+  Start a room” din partea de jos a ecranului.

Atinge „+ Add a Topic” pentru a da un nume camerei (în 60 de caractere sau mai puțin).

Moduri in care iti poti comercializa brandul pe Clubhouse

Apoi, ti se va arata trei opțiuni de cameră si va trebui să alegi:

• „Open” adica este deschis publicului

• „Social”, adica este deschis doar utilizatorilor pe care îi urmăresti

• „Closed”, adica este doar pentru utilizatorii pe care îi selectezi

Apoi apăsa „Let’s go”.

3 2

SFAT: Promoveaza data și ora camerei tale pe alte canale de socializare, cum ar fi Instagram sau Facebook, pentru a-ti informa urmaritorii si pentru a crea agitatie si interes.

# 4: Colaboreaza cu liderii din industrie pentru a ajunge la noi segmente de public

Când vine vorba de Clubhouse, două voci sunt mai bune decât una.

Lucrul minunat despre Clubhouse este cât de ușor poți co-găzdui un club sau o cameră cu alți experți din industrie.

Prin parteneriatul cu branduri și creatori relevanți, le puteți valorifica publicul și ajunge la o comunitate care este deja interesata de nisa ta.

De exemplu Sarah Lee și Christine Chang, care conduc brandul Glow Recipe. Au lansat un parteneriat cu avocatul pentru corp, Tess Holliday, pentru o lansare a unui produs.

4 1
4 1

„Ascultătorii au putut avea acces direct la noi și au pus întrebări”, spune Lee.

Colaborarea reprezinta o oportunitate de a împărtăși scena, de a crește diversitatea gândirii și de a construi o comunitate in nisa ta.

SFAT: Discuta în avans cu co-gazdele pentru a contura punctele cheie de discuție și pentru a înțelege mai profund punctele lor de vedere. Clubhouse este un forum live cu funcționalitate limitată de moderare.

Fie că te consolidezi ca lider de gândire, fie că beneficiezi de un parteneriat de brand existent, utilizarea Clubhouse pentru marketing iti poate permite să te conectezi cu publicul la un nivel mai profund și mai personal. Esti gata să dai o voce companiei tale pe Clubhouse? Asteptam sa ne spui ce parere ai despre Clubhouse.

Distribuie
0
FacebookWhatsappEmail
Diana

Articolul anterior
5 Mituri despre colaborarea cu influenceri
Articolul urmator
Cum se foloseste WhatsApp Business

Articole asemănătoare

Clubhouse lanseaza functia plati, astfel incat creatorii sa...

Ce este Clubhouse? Cum pot intra pe clubhouse?

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

orange.ro

Cautare

Facebook

Facebook

Ultimele articole

  • Cum sa repostezi un story pe Instagram in care nu esti etichetat

  • Cele mai mari conturi de Instagram din România

  • Cum sa-ti editezi fotografiile pe Instagram dupa tendinte

  • Instagram testeaza o noua functie pentru a incuraja utilizatorii sa limiteze timpul in aplicatie

  • 8 Strategii de a insela algoritmul Instagram

  • Facebook
  • Instagram
  • Pinterest
  • Linkedin
  • Youtube
Footer Logo
  • Contact
  • Politică de confidențialitate
  • Politică privind fișierele cookie

@2020 - socialnation.ro Toate drepturile rezervate

Ți-ar mai plăcea șix

Clubhouse lanseaza functia plati, astfel incat...

12/04/2021

Ce este Clubhouse? Cum pot intra...

24/02/2021
Go to mobile version