Social Nation
  • Acasa
  • Instagram
  • Facebook
  • TikTok
  • Clubhouse
  • YouTube
  • Despre noi
  • Contact
Top Postări
10 metode prin care îți poți creste numarul...
Cum ascunzi pe cine urmaresti pe Instagram?
Cum sa creezi un canal de YouTube prin...
Cum văd cine mi-a dat unfollow pe Instagram
Cum ascunzi ca esti activ pe Instagram
Cum schimbi numele pe Instagram
Distribuie o postare pe Instagram Story cu functia...
Cum să obtii mai multe vizualizări pe YouTube...
Cele mai mari conturi de Instagram din România
Cum sa recuperezi un cont Instagram compromis
Social Nation

Națiunea nr. #1 din România de Social Media

Social Nation
  • Acasa
  • Instagram
  • Facebook
  • TikTok
  • Clubhouse
  • YouTube
  • Despre noi
  • Contact
TikTok

Cumpărăturile pe Tiktok viitorul e-commerce-ului?

scris de Diana 24/11/2020
scris de Diana 24/11/2020 0 comentariu

Cuprins

  • TikTok este viitorul e-commerce-ului?
  • TikTok se intră oficial în e-commerce cu ajutorul Shopify
  • 3 Predicții despre e-commerce pe TikTok
      • # 1: Brandurile vor fi capabile să acceseze publicul mai tânăr
      • # 2: Brandurile  vor trebui să-și adapteze conținutul la estetica platformei
      • # 3: Publicitatea video în formă scurtă va deveni și mai importantă

Cumpărăturile pe Tiktok viitorul e-commerce-ului? Brandurile încep să vadă și potențialul TikTok, pe măsură ce platforma continuă să lanseze noi funcții de cumpărături, inclusiv un nou parteneriat cu Shopify.

Dar cumpărăturile pe TikTok reprezintă viitorul e-commerce?

Mai jos, analizăm creșterea TikTok ca destinație de e-commerce. Vom împărtăși predicțiile noastre cu privire la modul în care TikTok va avea impact asupra comerțului în 2021.

TikTok este viitorul e-commerce-ului?

Brandurile au recunoscut importanța rețelelor sociale de mulți ani, însă abia acum a fost introdusă si funcția de magazin.

Facebook a fost primul care a făcut-o, iar succesul a contribuit la dominarea sa. Dar acum, aproape fiecare platformă socială majoră are propriul sistem de e-commerce complet integrat, de la Pinterest la Snapchat.

Cumpărăturile pe Tiktok

În timp ce mai multă atenție s-a concentrat pe Facebook și Instagram, balanța pare să se încline către TikTok.

Dar ce face TikTok special? De ce primește atât de multă recunoștină ca și platformă de e-commerce? Ei bine, îmi vin în minte o serie de motive.

Social media este din ce în ce mai condusă de experiențe vizuale și nicăieri acest lucru nu este mai evident decât pe TikTok. Aici este apreciat conținutul video divers de formă scurtă.

Brandurile de e-commerce care valorifică această oportunitate pot crea o comunitate în jurul produselor lor.

shopping on tiktok 480x854 1

Publicul TikTok este, de asemenea, de obicei mai tânăr decât alte platforme sociale, ceea ce creează o oportunitate pentru brandurile care speră să acceseze publicul mai tânăr.

Comparați acest lucru cu publicul Facebook, care este mai diversificat dar care înclină spre publicul mai matur. Puteți vedea de ce atât de multe branduri tratează TikTok drept una dintre cele mai bune oportunități de a ajunge la tinerii consumatori.

TikTok este, de asemenea, gata să fie următoarea „mare” platformă de comerț datorită lansării mai multor funcții noi pentru cumpărături .

Până în prezent, TikTok a experimentat mai multe fruncții. A permis utilizatorilor să adauge link-uri de e-commerce pe profilul lor, a lansat butoane „Cumpărați acum” pentru anunțurile video ale brandurilor și a introdus funcția de e-commerce „Hashtag Challenge Plus”, care permite utilizatorilor să cumpere produse asociate cu un hashtag sponsorizat.

Dar cea mai mare incursiune a TikTok în mediul cumpărăturilor a fost recent anunțată.

TikTok se intră oficial în e-commerce cu ajutorul Shopify

La sfârșitul lunii octombrie, TikTok a anunțat un prim parteneriat de acest gen, pentru platforma de e-commerce, Shopify. Potrivit lui Satish Kanwar, vicepreședinte de produs la Shopify, parteneriatul are scopul de a facilita accesul comercianților la cei peste 1 milion de tineri. De ai trimite pe Shopify și de a genera vânzări.

„TikTok este una dintre cele mai rapide platforme de divertisment din lume, cu peste 100 de milioane de utilizatori foarte activi doar în SUA”, a spus Kanwar într-un interviu acordat TechCrunch .

ShopifyxTikTok1

Comercianții care au acces la program vor putea să-și conecteze contul Business de TikTok cu contul lor Shopify și să vândă produse pe TikTok prin intermediul reclamelor video din feed.

Cea mai bună parte? Totul este gestionat prin Shopify, inclusiv crearea de anunțuri, direcționarea (sex, vârstă, comportamentul utilizatorului și categoria video), optimizare și urmărire.

ShopifyxTikTok2

Comercianții Shopify își pot instala sau conecta „TikTok Pixel” – un instrument care ajută la urmărirea conversiilor generate de campaniile lor publicitare TikTok.

La fel ca Facebook Pixel, comercianții Shopify vor putea utiliza TikTok Pixel pentru a urmări acțiunile utilizatorilor. De exemplu un utilizator care navighează pe pagină, care adaugă articole în coș, care plasează o comandă și finalizează plata.

Chiar dacă se putea rula campanii pe TikTok, acest nou parteneriat reprezintă cel mai mare salt către integrarea e-commerce-ului pe platforma – și asta este doar începutul!

Ne așteptăm ca TikTok să lanseze o serie de noi funcții de e-commerce în viitorul apropiat. Cum ar fi checkout-ul, file specifice cumpărăturilor și noi formate pentru campaniile publicitare.

3 Predicții despre e-commerce pe TikTok

Deși este nou, e-commerce-ul de pe TikTok s-a dovedit deja că atrage masiv brandurile. Mai jos, evidențiem câteva dintre predicțiile noastre cu privire la modul în care TikTok va avea impact asupra comerțului  în 2021 și nu numai:

# 1: Brandurile vor fi capabile să acceseze publicul mai tânăr

Este greu de exagerat cât de popular este TikTok cu demografia mai tânără, în special Gen. Z. De fapt, potrivit unui raport recent , peste 60% dintre utilizatorii TikTok aparțin acestei generații de consumatori.

Aceasta prezintă o oportunitate imensă pentru brandurile care doresc să interacționeze cu publicul mai tânăr.

Dar asta înseamnă, de asemenea, că brandurile trebuie să înțeleagă caracteristicile de cumpărare a Generației Z – precum autenticitatea, viziunea brandului și exprimarea de sine.

tiktok ecommerce 480x854 1

# 2: Brandurile  vor trebui să-și adapteze conținutul la estetica platformei

Instagram, Facebook, Pinterest și alte platforme au o estetică vizuală  diferită de TikTok, deci nu este suficient să reutilizați materialele.

Pentru a crea reclame care se convertesc pe TikTok, brandurile trebuie să adopte stilul de povestire dinamica, plin cu energie ridicată al platformei. Și asta înseamnă crearea de reclame care să arate și să se simtă ca o parte nativă a conținutului TikTok.

Dacă sunteți novice pe TikTok și nu ați stăpânit încă stilul s-ar putea să merite să colaborați cu un creator.  Daca doriți să oferiți conținutului publicitar o senzație mai nativă și organică.

@aerieShare what you’re doing to stay positive right now by tagging @Aerie and ##AerieRealPositivity. We’re donating to American’s Food Fund!♬ original sound – aerie

Recent lansat Creator Marketplace este un loc bun pentru a începe căutarea influencerilor pentru o posibilă colaborare.

# 3: Publicitatea video în formă scurtă va deveni și mai importantă

Parteneriatul TikTok-Shopify va produce probabil o serie de noi funcții de e-commerce în viitor. Deocamdată, anunțurile video din feed sunt cele mai bune metode pentru stimularea vânzărilor pe TikTok.

Ca atare, este important să vă simțiți confortabili cu anunțurile video în formă scurtă, care captează atenția și interesul utilizatorilor în primele câteva secunde.

tiktok ads

Pe măsură ce parteneriatul dintre TikTok și Shopify continuă să se dezvolte, e-commerce-ul devine o parte mare a mediului TikTok.

Cumpărăturile pe TikTok vor depăși Instagram sau Facebook în ceea ce privește capacitatea sa de a genera vânzări pentru branduri? Asta rămâne de văzut.

Distribuie
0
FacebookWhatsappEmail
6169552f 03e6 496e 9101 6332a66605f9
Diana

Articolul anterior
Instagram trimite notificare când faci screenshot?
Articolul urmator
Cum văd cine mi-a dat unfollow pe Instagram

Articole asemănătoare

Cum sa faci bani pe Tiktok

Cum se foloseste functia TikTok Stories

Cum sa obtii vizualizari pe TikTok

TikTok introduce o nouă functie de playlisturi pentru...

Instagram sau TikTok ?

 TikTok pentru business – mic ghid de utilizare

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Cautare

Facebook

Facebook

Ultimele articole

  • Descopera secretele pentru a crea o campanie de succes a reclamelor Instagram

  • Cum sa faci bani pe Tiktok

  • Cum să faci bani pe Instagram in calitate de brand

  • Cum să obtii mai multe vizualizări pe YouTube #1

  • De ce nu ar trebui să cumparam followeri pe Instagram

  • Facebook
  • Instagram
  • Pinterest
  • Linkedin
  • Youtube
Footer Logo
  • Contact
  • Politică de confidențialitate
  • Politică privind fișierele cookie

@2020 - socialnation.ro Toate drepturile rezervate

Ți-ar mai plăcea șix

Cum sa faci bani pe Tiktok

19/01/2023

Cum se foloseste functia TikTok Stories

05/09/2022

Cum sa obtii vizualizari pe TikTok

20/05/2021