Facebook  Messenger  primește o actualizare din punct de vedere stilistic și o serie de caracteristici noi. Suport pentru noi teme de chat, reacții personalizate și, în curând, stickere autoportrete și modul Vanish. Modificările fac parte din seria de actualizări, anunțată la sfârșitul lunii septembrie, care a introdus posibilitatea utilizatorilor de Instagram de a comunica cu utilizatorii de Facebook pentru prima dată.

În schimb, Facebook spune în această dimineață că comunicarea cross-app cu Instagram va fi lansată în curând pentru utilizatorii din America de Nord.



Utilizatorii Messenger nu vor trebui să ia măsuri pentru a obține noile caracteristici. Acestea vor fi, de asemenea, lansate automat către utilizatori, pe măsură ce vor deveni disponibile în regiunea utilizatorului.

Care sunt noile actualiazări ale Facebook Messenger?

Din punct de vedere stilistic, se vede o schimbare vizibilă – menită să reflecte capacitatea de comunicarea cross-app – este sigla Messenger actualizată. Acum arată mai mult ca pe Instagram, cu nuanțe de albastru, violet și roz, în loc să fie albastra ca pe Facebook.

noul logo messenger

Culoarea implicită a chat-ului Messenger va fi modificată pentru a se potrivi și cu noul stil.

Noile teme de chat, sunt love, halloween, tie-dye și pride. Acestea vor fi lansate pentru utilizatori împreună cu reacții personalizate. Care permit să reacționați cu o varietate de emoji în locul setului standard oferit astăzi.

Se așteaptă ca alte caracteristici să sosească „în curând”, inclusiv autocolante selfie, care permit să decorați propria fotografie pentru a utiliza un autocolant personalizat și vanish mode care face ca chaturile să dispară.

Acestea sunt aceleași caracteristici pe care le-au primit și utilizatorii Instagram în ultima actualizare.

facebook messeger update

Messenger  primise câteva funcții noi, posibilitatea de a viziona în comun videoclipuri cu prietenii  pe Messenger sau Messenger Rooms.

Anunțul de astăzi urmează raportului antitrust de săptămâna trecută publicat de Comitetul Judiciar al Camerei SUA, care a recomandat Congresului să revizuiască o serie de remedii potențiale pentru puterea de monopol a Facebook. Pentru a împărți părți ale afacerii sale, ca o soluție. Autoritățile de reglementare se pot concentra  pe modul în care Facebook incorporeaza concurenții pentru a obține un avantaj.  Și nu pe modul în care își operează aplicațiile existente astăzi, cum ar fi Instagram și Messenger.

Lasă un răspuns