În această lună, sunt disponibile noi funcții și noi teste care pot avea impact asupra modului în care mărcile și utilizatorii beneficiază de  platformă. În această postare, vom arunca o privire asupra ce actualizări Instagram au avut loc în septembrie 2020!



Instrumente noi pentru magazine și lansare sporită a comenzii

În următoarele săptămâni, companiile eligibile din SUA și creatorii care au magazin vor avea acces la noua platformă Instagram. Plata este simplificată cu ajutorul portalului Facebook PAY care este sigur și convenabil.

shop

În plus față de lansarea mai largă a plății native, există câteva noi caracteristici extraordinare.

Pentru început, companiile pot deschide acum cu ușurință un magazin Instagram Checkout folosind Commerce Manager sau printr-o integrare cu parteneri precum BigCommerce sau Shopify.

Acesta a fost conceput pentru a eficientiza procesul de vânzare pe Instagram.

De asemenea, creatorii vă pot eticheta produsele în postările lor pentru a crește  vânzările pe platformă.

Și pentru a ajuta companiile care se lumptă cu un plan economic dur, compania renunță la taxele de vânzare pentru furnizori.

De asemenea, cumpărăturile live vin acum pe Instagram, acestea le permite oamenilor să achiziționeze în timp real articole pe care le vizionează dintr-un Live.

live shop

În cele din urmă, există acum funcții noi pentru a oferi companiilor un control mai mare asupra comercializării, Companiile își pot adapta acum vitrinele sociale cu noi machete și pot vedea previzualizări în timp real ale colecțiilor în timp ce le configurează.

Instagram va plăti utilizatorilor pentru a dezactiva temporar conturile

Instagram și Facebook desfășoară în prezent un test pentru evaluarea impactului lor asupra alegerilor din Statele Unite, care a fost intens dezbătut de la alegerile din 2016.

Ambele platforme au încurajat utilizatorii să se înregistreze pentru a vota sau să își verifice starea de vot. Dar au contactat anumiți utilizatori cu o ofertă fascinantă: dacă își vor dezactiva contul până la alegeri, vor fi plătiți .

Facebook oferă între 10 și 20 USD pe săptămână pentru a face acest lucru. Utilizatorii care participă la studiu, dar nu dezactivează, pot opta pentru a primi conținut diferit de ceea văd de obicei.

Facebook nu plătește cercetătorii externi, iar scopul este de a vedea ce impact are social media asupra tendințelor electorale.

Acesta este un studiu captivant și abia așteptăm să vedem rezultatele, deoarece acesta poate modela  politicile Instagram și Facebook.

Subtitrări automate pentru videoclipurile IGTV

Una dintre actualizări Instagram estre reprezentată de subtitrările automate. Subtitrările sunt un avantaj incredibil pentru videoclipurile de pe rețelele sociale (și videoclipurile de marketing în general!). Acestea permit să conectarea cu publicul țintă mult mai eficient.

IGTVAIPoweredCaptions

O mulțime de utilizatori aleg să vizioneze un videoclip cu sunetul dezactivat,așa cu încep cu redarea automată. Există, de asemenea, o mulțime de utilizatori care sunt surzi sau au dizabilități auditive, iar subtitrările fac conținutul accesibil acestora.

Acum, subtitrările automate sunt trimise către videoclipurile IGTV. Când încărcați videoclipul, veți putea alege să utilizați „subtitrări generate automat” activând rapid o bară de comutare.

Pictograme noi pentru role și magazine pe ecranul de pornire 

Instagram testează acum trei versiuni ale ecranului de pornire care adaugă comenzi rapide pentru filele Reels și Shop.

new home

„Aceste schimbări reflectă schimbările pe care le vedem de la oamenI.  Din modul în care utilizează produsul, cât și din  modul în care promovează cultura pe Instagram. (creșterea creatorilor, explozia videoclipurilor, accelerarea cumpărăturilor online)”, a spus Adam Mosseri, șeful Instagram.

Managerul drepturilor este extins și pe Instagram

Managerul drepturilor Facebook este un instrument conceput pentru a vă ajuta să găsiți oricare dintre imaginile protejate prin drepturi de autor pe care le-ați trimis pentru protecție pe platformă și să le gestionați în consecință.

Acest instrument folosește funcții de căutare vizuală pentru a găsi oricare dintre imaginile protejate prin drepturi de autor și apoi avertizează utilizatorul cu privire la potențialele încălcări ale drepturilor de autor.

Deși oricine poate profita de acest lucru, designerii, fotografii, bloggerii de alimente și alți creatori sunt cei ce vor beneficia de acest lucru, deoarece sunt, de obicei, printre primii cărora li se folosesc imaginile de către alții fără permisiune.

 

y89ER2u

Acestea au fost cele mai interesante actualizări Instagram au avut loc în septembrie 2020. Dintre aceste actualizări care a fost cea mai interesantă si folositoare ?

Lasă un răspuns