• Acasa
  • Instagram
  • Facebook
  • TikTok
  • Clubhouse
  • YouTube
  • Despre noi
  • Contact
Top Postări
Ce inseamna sa dai tap tap pe tiktok
10 metode prin care îți poți creste numarul...
Cum ascunzi ca esti activ pe Instagram
Cat costa un Tiktok Univers
De ce nu merge muzica pe Instagram
Cum văd cine mi-a dat unfollow pe Instagram
Cum ascunzi pe cine urmaresti pe Instagram?
Cat costa un trandafir pe tiktok?
Distribuie o postare pe Instagram Story cu functia...
Cum sa creezi un canal de YouTube prin...
Social Nation

Națiunea nr. #1 din România de Social Media

Social Nation
  • Acasa
  • Instagram
  • Facebook
  • TikTok
  • Clubhouse
  • YouTube
  • Despre noi
  • Contact
Secretele Instagram

Publicitatea plătită pe Instagram – tips and tricks

scris de Diana 31/10/2020
scris de Diana

Cuprins

  • Ce sunt aceste reclame Instagram?
  • Cât costă aceste reclame?
  • Sfaturi și recomandări
  • Cunoaște-ți audiența
  • Alege-ți cu grijă cuvintele
  • Conectează-te cu publicul
  • Testează, măsoară și optimizează

Cu o audiență de aproape un miliard de utilizatori, Instagram este un mediu ideal pentru orice business. Publicitatea plătită pe Instagram poate aduce un flux continuu de cumpărători. Recent, Instagram a câștigat accesul la informațiile stocate de Facebook. Folosind aceste informații, targeting-ul este extrem de eficient.



În acest articol vă vom spune câteva cuvinte despre publicitatea plătită pe Instagram și vă vom da câteva sfaturi cu privire la aceasta.

Ce sunt aceste reclame Instagram?

Reclamele de pe  Instagram sunt postări sau povești pe care companiile le plătesc pentru a apărea în feed-ul utilizatorilor. Acestea pot semăna cu postările normale de pe Instagram. Singura diferență  este faptul că mereu regăsim pe ele sigla ‘Sponsored’.’ Pot avea, în plus, diferite butoane de acțiuni, de obicei de redirecționare către anumite site-uri.

b2b

Cât costă aceste reclame?

Nu există un preț exact al reclamelor. Sunt foarte mulți factori care au impact asupra prețului fiecărei reclame, precum:

  • publicul țintă;
  • poziționarea reclamei;
  • formatul reclamei;
  • perioada anului.

Per total, prețul mediu al reclamelor pe click este de aproximativ de 1.20$.

Instagram Ads Popup

Cea mai bună idee este să decizi dinainte cât vrei să aloci pentru reclame. Poți pune câteva reclame chiar și cu un buget foarte mic. Pentru a gestiona acest buget, ai posibilitatea să setezi o limită a cheltuielilor, un buget pe zi și o strategie de afaceri.

Spre exemplu, dacă vrei să ai un buget maxim de 5$ pe săptămână, algoritmul va încerca să creeze cât mai multe reclame pentru acești bani. Dacă bugetul tău este de 5000$, se întâmplă același lucru.

Sfaturi și recomandări

Să considerăm că deja știi să pui reclame pe Instagram. Aici ai câteva sfaturi pentru ca acestea să prindă cât mai bine la public:

Cunoaște-ți audiența

Când îți știi bine audiența, poți crea mesaje care se conectează cu cei care le citesc. Din acest motiv este crucial să cunoști bine publicul căruia îi prezinți reclamele.

Gândește-te la reclame din perspectiva potențialilor clienți:

  • Ce soluție le oferă produsul sau serviciul tău?
  • De ce au nevoie și ce își doresc cumpărătorii?

În timp ce creezi reclamele, imaginează-ți valorile lor și planurile pe care le au în cap. Reclamele trebuie să fie despre clienți, nu despre tine.

Alege-ți cu grijă cuvintele

O imagine face cât o mie de cuvinte, ceea ce este un lucru extraordinar de bun pe Instagram. Ai însă și posibilitatea de a adăuga text reclamelor tale. Dispui de maxim 2.200 de caractere, din care doar două rânduri vor fi afișate în feed. Alege cu grijă textul și în special primele cuvinte, care pot avea un rol cheie în a atrage atenția.

Conectează-te cu publicul

Trebuie să răspunzi la comentariile și aprecierile reclamei tale, la fel ca în cazul postărilor.

În realitate, este mult mai important să fii cu ochii pe comentariile reclamelor. Este foarte posibil ca acestea să fie legate direct de produsul pe care-l promovezi.

Răspunsurile tale pot face diferența între cumpărători și simpli utilizatori ce văd reclama.

Testează, măsoară și optimizează

Exact ca în cazul reclamelor de pe Facebook, poți vedea performanța reclamelor tale de pe Instagram.

Observarea rezultatelor este un punct cheie în definirea strategiei reclamelor. ‘Încearcă acum’ funcționează mai bine decât ‘Descarcă acum’?  Hashtag-urile, descrierile sau culorile folosite în imagini pot avea de asemenea un impact foarte mare. După ce vezi ce funcționează mai bine, poți foarte ușor să creezi reclama ideală. Trebuie doar să combini elementele cheie.

Ai încercat vreodată promovarea plătită pe Instagram? Scrie-ne răspunsul tău mai jos.

Distribuie
0
FacebookWhatsappEmail
6169552f 03e6 496e 9101 6332a66605f9
Diana

Articolul anterior
10 idei de teme pentru Instagram
Articolul urmator
5 Idei pentru Instagram Reels #2

Articole asemănătoare

De ce nu merge muzica pe Instagram

Cine iti viziteaza profilul de instagram

Totul despre Instagram Fonts

Stergere cont Instagram – ghid pas cu pas

De ce nu am vizualizari pe Instagram reels?

Canalele de difuzare Instagram: o nouă modalitate pentru...

Cum să adaugi un eveniment pe Instagram în...

Marketing prin influenceri Instagram: cum să folosești influencerii...

Securitate pe Instagram: Cum sa ascunzi like-urile și...

De ce nu am vizualizări pe TikTok? Cum...

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Cautare

Facebook

Facebook

Ultimele articole

  • Ce inseamna pov pe tiktok

  • De ce nu merge muzica pe Instagram

  • Ce înseamnă K pe YouTube – Ghidul complet pentru începători

  • Cat costa un Tiktok Univers

  • Recuperare cont Facebook – Ghid pas cu pas

  • Facebook
  • Instagram
Footer Logo
  • Contact
  • Politică de confidențialitate
  • Politică privind fișierele cookie

@2020 - socialnation.ro Toate drepturile rezervate

Ți-ar mai plăcea șix

De ce nu merge muzica pe...

22/03/2023

Cine iti viziteaza profilul de instagram

15/03/2023

Totul despre Instagram Fonts

13/03/2023