Campaniile alternative de Black Friday sunt o modalitate excelentă de a vă distinge brandul pe social media.



Având o conștientizare asupra consumismului și a impactului său asupra mediului, business-urile trebuie să devină creative. Mai ales legate de ideile lor de campanie de Black Friday. Și odată cu trecerea completă în mediul online  în acest an, este timpul să încerci ceva nou.

În această postare , împărtășim 5 campanii alternative de  Black Friday și cum vă puteți inspira din ele pentru strategia dvs.

Schimbările în campaniile de Black Friday

Pentru a numi Black Friday unul dintre cele mai mari evenimente de cumpărături ale anului este o subevaluare – în 2019, consumatorii au cheltuit 7,4 miliarde de dolari online .

Și în timp ce cumpărăturile digitale au cunoscut o creștere uriașă în ultimii ani, pandemia COVID-19 a accelerat acest lucru și mai mult, cu închiderea multor magazine.

Si chiar dacă unele magazine se redeschid, vor trebui să își adapteze strategiile de Black Friday pentru a reflecta „noul normal”.

 

View this post on Instagram

 

Give back to yourself with a relaxing self-care ritual. Licensed Holistic Esthetician Kathlyn Sanga of @theskincaregeek shows you how you can create your own spa experience in the comfort of your own home. ☁️✨ #skincareroutine #athomespa Shop featured products: https://www.thedetoxmarket.ca/collections/spa-day-at-home

A post shared by The Detox Market Canada (@thedetoxmarketcanada) on

Mai degrabă decât promoția tipică „O singură zi: reducere de 40%” de Black Friday, companiile ar putea adopta o abordare mai creativă.

De exemplu putem vorbi  de donarea de bani către un local non-profit sau extinderea vânzării dincolo de un weekend, campaniile alternative de Black Friday sunt o modalitate excelentă de a vă distinge brandul, de a sensibiliza și de a câștiga clienți noi.

 

Campanii alternative de Black Friday # 1: „Opt Outside”

Din 2015, REI a închis de Black Friday. În schimb, campania lor #OptOutside îi încurajează pe oameni să iasă afară și să se bucure de aerul curat.

Potrivit REI, „ Afara este locul în care primim puțin aer, găsim puțină liniște și ne simțim din nou umani. Și asta este mai important astăzi decât oricând. ”

 

View this post on Instagram

 

We’re closed again this Black Friday and calling on everyone for a nationwide day of action. Who’s in? #OptOutside

A post shared by REI (@rei) on

Și în timp ce campania a fost creată inițial pentru Black Friday, hashtagul #OptOutside este folosit frecvent pe Instagram (peste 16 milioane de postări!) Creând o comunitate digitală de aventurieri și entuziaști în aer liber.

REI a devenit asociat cu hashtag-ul #OptOutside, iar longevitatea campaniei l-a consolidat ca un brand preferat pentru îmbrăcămintea de exterior.

SFAT: Creați un hashtag brandului pentru campania dvs. – îl puteți folosi pentru a colecta conținut generat de utilizatori pentru postări viitoare și pentru a consolida sentimentul de comunitate.

Campanii alternative de Black Friday nr. 2: „Cumpărați încet”

Pentru Black Friday din 2019, compania de îngrijire a pielii Deciem și-a închis toate magazinele și și-a înnegrit site-ul web: „Nu ne mai simțim confortabil să fim implicați într-o singură zi atât de concentrată în jurul hiperconsumismului.”

În schimb, Deciem și-a încurajat comunitatea să „cumpere încet” – pentru toată luna noiembrie, fiecare produs era la reducere.

 

View this post on Instagram

 

See you tomorrow. 🖤

A post shared by The Ordinary, NIOD, & more. (@deciem) on

Prin extinderea promoției de Black Friday, Deciem a reușit să recompenseze clienții prin eliminarea elementului de presiune a timpului și permițând publicului să cumpere mai atent.

Este un câștig pentru toată lumea.

Campanii alternative de Vinerea Neagră # 3: Donația Patagoniei

Compania de îmbrăcăminte în aer liber Patagonia  este cunoscută pentru campaniile alternative de Black Friday.

În 2011, campania lor „Nu cumpărați această jachetă” a sensibilizat consumismul și a fost utilizată în multe studii de caz de marketing.

Dar în 2016, Patagonia a devenit mai mare. Ei s-au angajat să doneze toate vânzările lor de Black Friday organizațiilor de bază din comunitățile locale.

Și a înregistrat rezultate uriașe – campania a realizat vânzări de 10 milioane de dolari !

După cum a declarat fostul CEO Rose Marcario, „Ne așteptam să atingem 2 milioane de dolari în vânzări. Am depășit această așteptare de cinci ori. ”

 

View this post on Instagram

 

100% today, 1% every day. Today, we’re donating 100% of sales to grassroots environmental groups. By getting active in communities, we can affect local change to protect what we love. #LoveOurPlanet

A post shared by Patagonia (@patagonia) on

Patagonia se mândrește cu misiunea umanitară realizată cu succes, iar consumatorii sunt atrași de astfel de campanii.

Legarea unui aspect de donație la campania dvs. de Black Friday permite publicului să se simtă bine în timp ce face cumpărături și poate transforma clienții noi în clienții pe viață.

 

Campanii alternative de Black Friday # 4: „Flip The Switch”

Brandul de modă Kotn este cunoscut pentru elementele esențiale de calitate și produsele fabricate etic. Și fac ceva diferit în timpul Black Friday.

Kotn donează profiturile obținute între Black Friday și Cyber ​​Monday pentru a construi școli primare în Egipt.

De ce Egiptul? Pentru că acolo se cultivă bumbacul pentru produsele lor.

 

View this post on Instagram

 

This year, for the third year in a row, we’re doing something different for Black Friday. We’re donating 100% of our profits made between Black Friday to Cyber Monday, up to $80,000, to build two primary schools in the Nile Delta and Faiyum, Egypt—which is where all the cotton used for our collections is grown. – 💡: This weekend, help us flip the switch on Black Friday. Make an impact at kotn.com

A post shared by Kotn (@kotn) on

În ciuda faptului că nu oferă reduceri reale, asta nu îi împiedica sa facă vanzări – 71% dintre cumpărători vor plăti mai mult pentru un produs dacă știu că o parte din încasări se îndreaptă spre caritate.

Campania „Flip the Switch” permite Kotn să se diferențieze de alte branduri de modă și să pună în centrul atenției  cauza pe care o susțin.

SFAT: Black Friday nu trebuie să aibă ca scop creșterea vânzărilor și poate fi folosită în schimb ca o extensie pentru susținerea valorilor business-ului dvs.

Campanii alternative de Black Friday # 5: Eveniment virtual

Evenimentele virtuale au crescut în popularitate anul acesta, dar în 2016 MeUndies a organizat un eveniment Facebook Live de două ore pentru Black Friday.

Pe măsură ce s-au alăturat mai mulți oameni, MeUndies a deblocat mai multe reduceri și promoții.

Și a fost un succes. Cu peste 13.000 de spectatori, s-au convertit la o rată de 25% – 13x rata medie de conversie MeUndies!

 

View this post on Instagram

 

Can’t talk. Gotta shop. ⠀ Our Black Friday Event is happening now (Link in Bio) 😱⠀ ⠀ #MeUndiesFam ⠀ Unicorn Queen: @zoekarapetyan⠀ 📸: @joevenuto⠀ #MeUndies #BlackFriday⠀

A post shared by MeUndies (@meundies) on

Ce face acest lucru diferit de campaniile tipice de Black Friday?

Păi adaugă un strat de distracție! Comunității tale le va plăcea exclusivitatea și le poate ajuta să se conecteze între ei.

În plus, cum anul acesta multe branduri trec in mediul online, găzduirea unui eveniment virtual creativ vă poate ajuta să vă deosebiți.

SFAT: Evenimentele virtuale vă pot aduce comunitatea împreună – indiferent dacă este vorba de un Facebook Live sau un chat privat Zoom.

Când faceți brainstorming cu strategiile de marketing de Black Friday anul acesta, lăsați aceste campanii să vă inspire!

Nu numai că campaniile alternative de Black Friday sunt distractive, dar vă pot ajuta să redați comunității, să creșteți gradul de cunoaștere a brandului sau să atrageți vânzări într-un mod nou și creativ.

Lasă un răspuns