Social Nation
  • Acasa
  • Instagram
  • Facebook
  • TikTok
  • Clubhouse
  • YouTube
  • Despre noi
  • Contact
Top Postări
10 metode prin care îți poți creste numarul...
Cum ascunzi pe cine urmaresti pe Instagram?
Cum sa creezi un canal de YouTube prin...
Cum văd cine mi-a dat unfollow pe Instagram
Cum ascunzi ca esti activ pe Instagram
Cum schimbi numele pe Instagram
Distribuie o postare pe Instagram Story cu functia...
Cele mai mari conturi de Instagram din România
Cum să obtii mai multe vizualizări pe YouTube...
Filtrele Instagram Story: Cum să găsești cele mai...
Social Nation

Națiunea nr. #1 din România de Social Media

Social Nation
  • Acasa
  • Instagram
  • Facebook
  • TikTok
  • Clubhouse
  • YouTube
  • Despre noi
  • Contact
Secretele Instagram

Contul de Business pe Instagram

scris de Diana 16/10/2020
scris de Diana 16/10/2020 0 comentariu

Cuprins

  • Alegerea fotografiei de profil
  • Completează-ți profilul
  • Postează. Utilizează hashtag-uri
  • Urmărește. Interacționează
  • Creează-ți strategia

Cu aproximativ 1 miliard de utilizatori activi lunar, Instagram a trecut de mult de statutul de rețea de socializare. Conturile de business reprezintă un mod foarte ușor de a-ți promova afacerea pe Instagram. Aceasta este una dintre platformele de socializare cu cea mai mare rată de creștere a utilizatorilor. Dacă nu ți-ai configurat contul de business încă, acum este momentul potrivit.

Distribuirea de poze și videoclipuri este  fundamentul Instagram. Poți spune o mulțime de povești pe această rețea prin intermediul mijloacelor media. Astfel îți poți aduce contul de business la nivelul următor.

  1. Alegerea fotografiei de profil

Să presupunem că ai deja contul de business creat. Primul impact vizual creat de acesta este fotografia de profil. Aceasta trebuie să fie relevantă afacerii tale ( logo-ul tău sau ceva ce poate fi ușor asociat cu brand-ul). Evită pozele cu tine sau cele de grup, acesta este contul de business, nu cel personal!

  1. Completează-ți profilul

Cea mai importantă parte din completarea profilului este secțiunea de informații. Acesta este singurul loc de pe Instagram care suportă adrese URL. De exemplu, dacă pui o adresă în secțiunea de comentarii, utilizatorii o vor vedea, dar aceștia nu pot accesa pagina direct din Instagram. Prin urmare, este foarte important să introduci adresa produsului tău în descrierea ta. Astfel vei putea redirecționa utilizatorii direct către produsul tău.

De asemenea, această secțiune are limită de cuvinte. Încearcă să o umpli doar cu informațiile strict necesare. Poți oricând să editezi, deci nu-ți face griji dacă nu ai inspirație atunci când îți completezi profilul.

  1. Postează. Utilizează hashtag-uri

Pentru fiecare postare folosește hashtag-uri și scrie o scurtă descriere. Hashtag-urile îți pot aduce foarte mulți urmăritori dacă sunt utilizate corect. Sunt milioane de astfel de cuvinte cheie pe Instagram. Mai multe informații despre acestea găsiți pe pagina noastră, unde am descris pe larg utilizarea hashtag-urilor.

  1. Urmărește. Interacționează

Să spunem că până acum ai profilul completat, cu câteva poze și videoclipuri postate. De pe pagina profilului, intră în opțiuni. De aici, poți urmări prietenii de pe Facebook ( dacă îl ai conectat la contul de business) sau contactele din agendă. Urmărește-ți prietenii și începe să comunici cu ei. Astfel îi poți face să se gândească să te urmărească la rândul lor. Cu cât postezi mai mult pe contul tău, utilizează pagina de notificări pentru a vedea utilizatorii care interacționează cu tine.

  1. Creează-ți strategia

Cu profilul de business creat, completat și cu legăturile între tine și cumpărători formate, trebuie să-ți creezi propria strategie.  Există diferite opțiuni.  De exemplu, poți angaja un profesionist în marketing pe Instagram. Sau, dacă ai timp, poți accesa diferite cursuri pentru a-ți administra singur pagina. Internetul este plin de astfel de pachete de servicii. O altă variantă pentru cei care nu au atât de mult timp la dispoziție este folosirea promovării plătite. Aceasta este cea mai ușoară metodă de a-ți plasa produsele în fața cât mai multor persoane.

Pe scurt, conturile de business pe Instagram sunt foarte eficiente pentru companii. Pentru a promova compania ta, trebuie să ții cont de anumite principii care stau la baza modului în care funcționează Instagram-ul. Cu răbdare, perseverență și prin postarea de conținut relevant vei putea să asiguri brand-ului tău o promovare eficientă pe Instagram.

 

Distribuie
0
FacebookWhatsappEmail
6169552f 03e6 496e 9101 6332a66605f9
Diana

Articolul anterior
TOTUL DESPRE  HASHTAG-URILE INSTAGRAM
Articolul urmator
Facebook Messenger primește o nouă actualiazare

Articole asemănătoare

Descopera secretele pentru a crea o campanie de...

Cum să faci bani pe Instagram in calitate...

De ce nu ar trebui să cumparam followeri...

Cum să găzduiești un Giveaway pe Instagram

Cum să ajungi pe pagina Instagram Explore în...

Instagram Subscription: Tot ce trebuie să știi

Instagram Reels Templates : Cea mai usoara metoda...

Cum sa repostezi un story pe Instagram in...

Cele mai mari conturi de Instagram din România

Cum sa-ti editezi fotografiile pe Instagram dupa tendinte

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Cautare

Facebook

Facebook

Ultimele articole

  • Descopera secretele pentru a crea o campanie de succes a reclamelor Instagram

  • Cum sa faci bani pe Tiktok

  • Cum să faci bani pe Instagram in calitate de brand

  • Cum să obtii mai multe vizualizări pe YouTube #1

  • De ce nu ar trebui să cumparam followeri pe Instagram

  • Facebook
  • Instagram
  • Pinterest
  • Linkedin
  • Youtube
Footer Logo
  • Contact
  • Politică de confidențialitate
  • Politică privind fișierele cookie

@2020 - socialnation.ro Toate drepturile rezervate

Ți-ar mai plăcea șix

Descopera secretele pentru a crea o...

20/01/2023

Cum să faci bani pe Instagram...

14/09/2022

De ce nu ar trebui să...

07/09/2022