Cuprins
Cu aproximativ 1 miliard de utilizatori activi lunar, Instagram a trecut de mult de statutul de rețea de socializare. Conturile de business reprezintă un mod foarte ușor de a-ți promova afacerea pe Instagram. Aceasta este una dintre platformele de socializare cu cea mai mare rată de creștere a utilizatorilor. Dacă nu ți-ai configurat contul de business încă, acum este momentul potrivit.
Distribuirea de poze și videoclipuri este fundamentul Instagram. Poți spune o mulțime de povești pe această rețea prin intermediul mijloacelor media. Astfel îți poți aduce contul de business la nivelul următor.
-
Alegerea fotografiei de profil
Să presupunem că ai deja contul de business creat. Primul impact vizual creat de acesta este fotografia de profil. Aceasta trebuie să fie relevantă afacerii tale ( logo-ul tău sau ceva ce poate fi ușor asociat cu brand-ul). Evită pozele cu tine sau cele de grup, acesta este contul de business, nu cel personal!
-
Completează-ți profilul
Cea mai importantă parte din completarea profilului este secțiunea de informații. Acesta este singurul loc de pe Instagram care suportă adrese URL. De exemplu, dacă pui o adresă în secțiunea de comentarii, utilizatorii o vor vedea, dar aceștia nu pot accesa pagina direct din Instagram. Prin urmare, este foarte important să introduci adresa produsului tău în descrierea ta. Astfel vei putea redirecționa utilizatorii direct către produsul tău.
De asemenea, această secțiune are limită de cuvinte. Încearcă să o umpli doar cu informațiile strict necesare. Poți oricând să editezi, deci nu-ți face griji dacă nu ai inspirație atunci când îți completezi profilul.
-
Postează. Utilizează hashtag-uri
Pentru fiecare postare folosește hashtag-uri și scrie o scurtă descriere. Hashtag-urile îți pot aduce foarte mulți urmăritori dacă sunt utilizate corect. Sunt milioane de astfel de cuvinte cheie pe Instagram. Mai multe informații despre acestea găsiți pe pagina noastră, unde am descris pe larg utilizarea hashtag-urilor.
-
Urmărește. Interacționează
Să spunem că până acum ai profilul completat, cu câteva poze și videoclipuri postate. De pe pagina profilului, intră în opțiuni. De aici, poți urmări prietenii de pe Facebook ( dacă îl ai conectat la contul de business) sau contactele din agendă. Urmărește-ți prietenii și începe să comunici cu ei. Astfel îi poți face să se gândească să te urmărească la rândul lor. Cu cât postezi mai mult pe contul tău, utilizează pagina de notificări pentru a vedea utilizatorii care interacționează cu tine.
-
Creează-ți strategia
Cu profilul de business creat, completat și cu legăturile între tine și cumpărători formate, trebuie să-ți creezi propria strategie. Există diferite opțiuni. De exemplu, poți angaja un profesionist în marketing pe Instagram. Sau, dacă ai timp, poți accesa diferite cursuri pentru a-ți administra singur pagina. Internetul este plin de astfel de pachete de servicii. O altă variantă pentru cei care nu au atât de mult timp la dispoziție este folosirea promovării plătite. Aceasta este cea mai ușoară metodă de a-ți plasa produsele în fața cât mai multor persoane.
Pe scurt, conturile de business pe Instagram sunt foarte eficiente pentru companii. Pentru a promova compania ta, trebuie să ții cont de anumite principii care stau la baza modului în care funcționează Instagram-ul. Cu răbdare, perseverență și prin postarea de conținut relevant vei putea să asiguri brand-ului tău o promovare eficientă pe Instagram.