Cuprins
O strategie de continut LinkedIn te poate ajuta să te conectezi cu potențiali candidați pentru un loc de muncă, investitori și lideri din industrie. Oportunitățile sunt nelimitate!
Cheia succesului? Știind ce să postezi pe LinkedIn.
Îți împărtasesc cum să creezi o strategie eficientă de conținut LinkedIn, împreună cu șapte formate de post încercate și testate care te vor ajuta să îți atingi obiectivele:
Cum să creezi o strategie de conținut LinkedIn
Pentru a crea o strategie de conținut LinkedIn care funcționează cu adevărat pentru afacerea ta., va trebui mai întâi să-ti prezentați obiectivele de marketing pentru conținut:
Pasul 1: Descrie-ti obiectivele de marketing
Stabilirea obiectivelor de marketing iti vor menține eforturile concentrate și măsurabile. Sunt, de asemenea, o bună oportunitate de a lua în considerare modul în care publicul unei platforme se încadrează în obiectivele tale mai largi.
LinkedIn, de exemplu, este un loc pentru conversații profesionale. Oamenii folosesc adesea platforma pentru a căuta oportunități de muncă, sfaturi de carieră și informații din industrie.
Luând în considerare acest lucru, obiectivele tale de marketing LinkedIn ar putea include oricaret dintre următoarele:
- Gasirea unor talente pentru locuri de muncă
- Creșterea gradului de conștientizare a brandului cu profesioniștii din industrie
- Poziționarea ca experți sau lideri de gândire într-o anumită industrie
- Îmbunătățirea implicării și satisfacției angajaților
- Construirea de relații cu liderii din industrie, potențiali investitori și factorii de decizie cheie în afaceri

Pasul 2: Creaza o strategie de conținut LinkedIn
După ce ai obținut o imagine clară a ceea ce doresti să realizezi pe LinkedIn, poți construi o strategie de conținut care să iti susțină obiectivele.
De exemplu, dacă doresti să atragi un grup de candidați mai diversificati pentru un loc de muncă, poți colabora cu o varietate de lideri de gândire din industria ta sau poți posta în grupuri LinkedIn dedicate diversității și incluziunii.
Păstrând obiectivele tale în centrul strategiei de conținut, vei putea să te bazezi pe mesajul tau și să generezi un impact măsurabil.
Ce să postezi pe LinkedIn: 7 idei de conținut pentru creșterea virală
Indiferent de obiectivele tale pentru marketingul LinkedIn, aceste idei de continut încercate și testate sunt cele mai bune modalități de a ajunge la noi segmente de public pe platformă:
# 1: Povesti inspiraționale
LinkedIn poate fi locul de conversații profesionale, dar oamenii sunt încă în centrul aplicației.
Cu cât este mai inspirată și mai motivațională postarea ta, cu atât va funcționa mai bine.
Și povestile autentice funcționează pentru aproape orice brand. De la poveștile despre adversități până la dezvoltarea personală, tot ce ai nevoie sunt povești din viața reală care ti-au modelat călătoria de afaceri în ceea ce este astăzi.
# 2: Conținut interactiv
Dacă te-ai gândit vreodată la secretul succesului LinkedIn, nu căuta mai departe.
Partajarea conținutului extrem de interactiv (care încurajează aprecieri, comentarii și distribuiri) va accelera creșterea virală a aplicației.
De ce? Deoarece Home Feed-ul LinkedIn este alcătuit aproape în totalitate din postările pe care le partajează sau cu care interacționează în cei din rețeaua ta.
LinkedIn are, de asemenea, o mulțime de funcții noi, concepute special pentru a încuraja cât mai multe interacțiuni posibil.
Sondajele LinkedIn, de exemplu, sunt o modalitate ușoară de a obține clicuri pe conținutul tau – în timp ce reacțiile emoji sunt o tehnică de sondare creativă.
Postările axate pe implicare pot fi folosite pentru a susține o gamă întreagă de obiective diferite, făcându-le un conținut preferat.
Dacă obiectivul tau este de a stimula conștientizarea produsului, poți solicita feedback cu privire la ultimele dezvoltări. Dacă doresti să sporesti păstrarea angajaților, creaza postări care să încurajeze discuțiile despre avantajele și beneficiile corporative.
# 3: Spoturile angajaților
Dacă unul dintre obiectivele tale de marketing LinkedIn este acela de a atrage noi talente către compania ta, evidențierea angajaților existenți este un lucru minunat pentru a începe.
Prezentarea persoanelor din spatele brandului (și a călătoriilor lor în carieră) va face orice afacere să se simtă mai umană și mai plăcută.
Acest format este benefic în special pentru brandurile care doresc să schimbe percepțiile privind angajarea sau să încurajeze talentele din medii diferite.
# 4: Repere corporative
În cazul în care nu ai observat, oamenilor le place să iubească pe LinkedIn – motiv pentru care sărbătorirea etapelor corporative este un format sigur în aplicație.
Partajarea poveștilor de succes este o modalitate excelentă de a-ti consolida profilul companiei pe LinkedIn și, de asemenea, iti poate aduce comunitatea angajaților împreună printr-un sentiment de realizare.
SFAT: Eticheteaza membrii echipei pivot sau părțile interesate în descrierile din postare pentru un spor suplimentar de vizibilitate.
# 5: Postări video
Conținutul video este în creștere pe toate platformele de socializare – și acest lucru este valabil mai ales pentru LinkedIn.
De fapt, este posibil să vezi o postare video în doar câteva secunde de la derularea feedului LinkedIn.
Motivul? Videoclipurile sunt foarte captivante. În plus, acestea sunt un format excelent pentru povestea brandului, care poate întări cu adevărat sentimentul de comunitate și poate încuraja conversațiile pe canalul tău.
# 6: Sfaturi despre carieră, evenimente și oportunități
Publicul de pe LinkedIn folosește de obicei platforma pentru progresul în carieră – astfel încât partajarea conținutului care se aliniază la această intenție este aproape garantată că va funcționa bine.
Sfaturile motivaționale pentru carieră, sfaturile pentru interviuri și listele de locuri de muncă sunt toate elementele esențiale ale conținutului pe LinkedIn și pot fi victorii imense atunci când vine vorba de încurajarea unei comunități implicate.
SFAT: Utilizeaza LinkedIn Live pentru a găzdui discuții pe teme profesionale la modă sau pentru a partaja o serie de povestiri LinkedIn conversaționale pentru o abordare mai linisita.
# 7: Conținut de leadership
Oamenilor le place să citească și să împărtășească articole specifice industriei pe LinkedIn și este o modalitate excelentă de a te poziționa ca expert în domeniu într-un anumit domeniu.
Pentru cele mai bune rezultate, utilizeaza funcțiile încorporate LinkedIn (cum ar fi articolele sau documentele) pentru a-ti împărtăși conținutul de leadership și adăugați un îndemn puternic in descrierea postarii.
Acest lucru ar putea fi la fel de simplu ca o întrebare sau să îi ceri publicului să reacționeze cu un anumit emoji dacă i se pare utilă piesa.
Și iată , primele șapte idei de conținut pe care să le postezi pe LinkedIn.
LinkedIn este adesea trecut cu vederea ca un canal de marketing, dar cu obiective clare și o strategie de conținut corectă, poți obține rezultate măsurabile pentru afacerea ta.