Cuprins
Pe scurt ce reprezinta postarile cu plasare de produse pe Instagram? postările cu plasare de produse Instagram facilitează cumpărăturile de pe platformă.
Companiile și creatorii pot eticheta produsele direct în postările lor – creând o experiență de cumpărături perfectă.
Și datorită Instagram Checkout (care nu a iesit inca la nivel global), utilizatorii pot cumpăra produse direct pe Instagram fără a părăsi aplicația.
Ce reprezinta postarile cu plasare de produse pe Instagram?
Funcțiile de e-commerce Instagram evoluează continuu și schimbă modul în care putem cumpara.
Pe lângă Checkout, Instagram testează, de asemenea, caracteristici care permit utilizatorilor să „încerce virtual” produsele – cu ajutorul de filtrelor AR Instagram Stories.
Dar asta nu este tot. In prezent avem la dispozitie urmatoarele functii de e-commerce
# 1. Postari cu plasare de produse in Feed
Postările de pe Instagram sunt o modalitate excelentă pentru urmaritorii sa descopere produse noi (și actuale). Prin adăugarea unei rute directe catre shop, pot trece de la inspirație la conversie în câteva click-uri.
După ce iti configurezi Instagram Shop, poți eticheta până la cinci produse pe postări cu o singură imagine sau un singur video.
Și nu iti face griji – eticheteaza și alte conturi! Acest lucru ar fi util dacă ai utiliza conținut generat de utilizatori și ai dori să etichetezi atât creatorul, cât și produsul pe care l-a folosit:
Indiferent de mărimea afacerii tale, postările de feed cumpărabile pot fi extrem de eficiente.
Atât mega-mărcile precum Lululemon, cât și întreprinderile mici precum Shop Khalia le folosesc ca parte a strategiei lor de vânzare:
De asemenea, poți adăuga etichete de produs la postările de tip carusel Instagram și poți include până la 20 de produse.
Aceasta creează o modalitate rapidă și ușoară de a afișa o colecție completă (sau „lookbook”) dintr-o singură postare.
Vezi cum marca britanică de modă Whistles folosește o combinație de postări tip carusel și produse etichetate:
Aceste tipuri de postări sunt cel mai simplu mod de a vinde pe Instagram, permițându-ti să iti promovezi produsele într-un mod non-vânzător și să le integrezi în mod organic în feedul tau.
# 2. Instagram Shop
Instagram Shop este un schimbător de jocuri atunci când vine vorba de a ajunge la clienți noi și de a conduce traficul.
Cu această caracteristică, brandurile pot selecta o listă de produse cumpărabile care sunt direct accesibile prin butonul „Vizualizeaza magazinul” de pe pagina lor de profil Instagram.
Și chiar mai bine – brandurile cu Instagram Shop pot fi, de asemenea, prezentate în fila Instagram Shop.
Fila Shop este o modalitate simplificată pentru utilizatori de a descoperi produse noi pe Instagram, cu opțiunea de a naviga și de a explora:
• Magazine
•Alegerile editorului
• Colecții
• Ghiduri
•Videoclipuri
Dând clic pe un produs sugerat, utilizatorii pot vedea informații despre prețuri, cum să cumpere și multe altele.
3. Cumpărături din Instagram Story
Brandurile nu mai sunt limitate la îndemnul „swipe up” atunci când vine vorba de direcționarea traficului către site-ul lor prin Instagram Stories.
Acum, urmaritorii pot atinge un sticker pentru a afla mai multe despre produs și, în cele din urmă, pentru a face o achiziție.
Etichetarea produselor în Instagram Stories poate fi o abordare mai subtilă pentru evidențierea detaliilor despre produs și promovarea catalogului :
Cea mai bună parte despre utilizarea stickerelor pentru cumpărături pentru Instagram Stories?
Întreprinderile mici cu urmaritorii sub 10K pot conduce trafic către produsele lor, mai degrabă decât să aștepte opțiunea „swipe up”. Mulțumim, Instagram!
# 4. Cumpărături live pe Instagram
Instagram Live este unul dintre cele mai bune moduri de a-ți prezenta produsele într-un mod simpatic și relatabil.
Și cu Instagram Live Shopping, poți eticheta produsele direct în emisia Live pentru ca spectatorii să le atingă și să le cumpere.
Este ca o experiență QVC modernă.
Cum functioneazã?
Conturile cu acces la Instagram Checkout pot eticheta până la 30 de produse din magazinul sau catalogul lor Facebook înainte de a intra în direct.
Apoi, în timpul difuzării, gazda poate fixa un singur produs pe ecran – oferind un mod nou și interactiv de cumpărături.
# 5. Cumparaturi de pe IGTV și Instagram Reels
În 2020, Instagram a anunțat IGTV Shopping și posibilitatea de a face cumpărături prin Instagram Reels – adăugând și mai multe modalități noi pentru a descoperi produse în cadrul aplicației.
Now you can shop right on IGTV. 🛍 🎥 And later this year we’ll start testing shopping on Reels.
— Adam Mosseri 😷 (@mosseri) October 5, 2020
We want to keep making it easier to find products you love while supporting your favorite creators. pic.twitter.com/szutd49ZM2
Anterior, singura modalitate de a partaja linkuri de produse în videoclipurile IGTV era în caseta de descriere, pe care spectatorii ar trebui să o atingă pentru a o deschide.
Acum, poți eticheta direct produsele cumpărabile!
În ceea ce privește cumpărăturile din Instagram Reels, Adam Mosseri, de la Instagram, a declarat: „Creatorii pot eticheta produsele în Reels și, dacă esti interesat, poți afla mai multe despre ele”.
As of today you can shop with Reels. Creators can tag products in Reels, and, if you're interested, you can find out more about them inline. I'm excited to see how this helps people find and share new things you love. pic.twitter.com/vA26LF6Bpm
— Adam Mosseri 😷 (@mosseri) December 10, 2020
# 6. Cumpărături prin Ghiduri Instagram
Ghidurile Instagram oferă o modalitate ușoară de a împărtăși recomandări sau sfaturi – și există trei formate diferite din care poți alege: locuri, produse și postări.
Cu ajutorul ghidurilor de produse, poți selecta o listă cu cele mai bine vândute produse sau poți crea pachetele direcționate în funcție de nevoile publicului.
În plus, oricine poate crea un ghid de produse pe Instagram, deci acesta poate fi, de asemenea, o modalitate excelentă pentru parteneriate cu influenceri sau creatori.
SFAT: Ia în considerare utilizarea unor titluri atrăgătoare, cum ar fi „Cadouri pentru ziua mamei”, „Produse sub 20 USD” sau „Preferințe comunitare”.
# 7. Cumpărături Instagram de la creatori
Cumpărăturile de la creatori oferă influencerilor și creatorilor posibilitatea de a genera vânzări în numele mărcilor cu care colaboreaza.
Cu această funcție, ei pot crea postări Instagram care pot fi cumpărate, cu produse ale brandului. Urmaritorii lor le pot achiziționa apoi folosind Instagram Checkout.
Deocamdată, este disponibil numai pentru un număr select de companii și creatori.
Cum să creez postari cu plasare de produse care convertesc
Acum când știi cum să faci ca postări Instagram să poată fi cumpărate, este și mai important să creezi conținut care să se convertească.
Doriresti postări care rezonează cu comunitatea ta, care să atragă publicul țintă, să iti arate produsele și să atragă oamenii să facă click pe butonul cumpără.
Iata 6 sfaturi despre cum să creezi postari cu plasare de produse care convertesc
Sfatul nr. 1: Folosiți un îndemn puternic
Adăugarea unui îndemn (CTA) în descrierea Instagram poate crește implicarea în postările tale și, mai important, încurajează urmaritorii să finalizeze o acțiune.
Indiferent dacă este vorba de a te înscrie la un buletin informativ, de a face clic pe linkul din biografie sau de a comenta pentru a participa la un concurs, un CTA puternic poate parcurge un drum lung.
SFAT: Fii clar și direct cu CTA-urile tale, astfel încât urmaritorii să știe exact ce ai vrea să facă.
Sfatul nr. 2: Mențineți-ti estetica Instagram
A avea o estetică Instagram coerentă este una dintre cele mai bune modalități de a-ți dezvolta contul și de a-ți arăta stilul și vocea brandului.
Și postările tale de cumpărături ar trebui să se potrivească perfect.
Sfatul nr. 3: Spațierea etichetelor în imagini
Spațiul de pe un ecran mobil poate fi mic, așadar, dacă etichetezi mai multe produse într-o singură postare sau carusel, asigura-te că sunt uniform distanțate.
În acest fel, nu se vor suprapune și nu vor obstrucționa informațiile de pe etichetă. Vrei să faci experiența de cumpărături cât mai ușoară pentru comunitatea ta.
Sfatul # 4: Adauga hashtaguri relevante
Algoritmul Instagram acordă atenție postărilor de cumpărături Instagram, deci doresti să te asiguri că le optimizezi.
Includerea hashtagurilor descriptive este o modalitate de a-ti optimiza postările și de a le face „căutabile”.
În plus, utilizatorii pot urmări hashtag-uri, astfel încât postările tale să fie și mai vizibile.
Dacă utilizezi în mod eficient hashtag-urile în postările tale de cumpărături Instagram, vei începe în curând să vezi o creștere a gradului de implicare și conversie pe măsură ce mai multe persoane iti descoperă și iti urmăresc postările.
Sfatul # 5: Prezenta-ti produsele cu conținut generat de utilizatori
Utilizarea conținutului generat de utilizatori (sau UGC) este o modalitate excelentă de a-ți arăta brandul și de a permite clienților să fie purtătorii de cuvânt ai produselor tale.
Iti permite să iti diversifici postările, să iti pui în evidență comunitatea și iti poate ridica estetica feedului.
Sfatul nr. 6: Utilizeaza videoclipuri pentru a da viață produselor tale.
Videoclipurile de pe Instagram Stories sunt o modalitate excelentă de a integra stickere care pot fi cumpărate în postările tale și de a demonstra ce fac produsele.
Este deosebit de util pentru brandurile de îmbrăcăminte, machiaj și bijuterii (sau orice altceva care poate fi personalizat), este o modalitate distractivă și ușoară de a-ti captura produsul din toate unghiurile și de a oferi urmaritorilor o scurtă privire asupra așteptărilor la achiziționare.
Cum să măsuram succesul postărilor cu plasare de prodouse
Măsurarea succesului postărilor cu plasare de prodouse pe Instagram este un pas integral în strategia ta generală de social media.
După ce ști ce rezonează cu publicul tau, poți crea conținut similar despre care ști că stimulează vânzările.
Și cel mai bun mod de a face acest lucru? Arunca o privire pe Instagram Insights.
Statisticile Instagram pentru postările care pot fi cumpărate conțin tone de date utile. Poți vedea date obișnuite, cum ar fi comentarii, aprecieri și acoperire, dar poți, de asemenea, sa mergi si mai adanc.
Pentru a vedea cum funcționează o postare individuală, atinge „Vizualizeaza statisticile”.
Aici vei vedea valori specifice produsului (cum ar fi vizualizările de pagină ale produsului și clicurile pe butonul produsului), care vor varia în funcție de activarea Instagram Checkout.
Asadar ai tot ce iti trebuie pentru strategia ta privind postările cu plasare de produse, configurează-ti profilul pentru a avea acces la toate funcțiile de la Instagram shop si începe sa faci vânzări!