Facebook și Instagram transformă profilurile business în magazine online

scris de Diana
0 comentariu

Începând de astăzi, veți putea  cumpăra produse direct dintr-un magazin pe Facebook sau dint-un magazin pe Instagram. Atât Facebook, cât și Instagram au susținut deja un anumit grad de comerț electronic. Facebook are Marketplace-ul său, în timp ce Instagram permite utilizatorilor să cumpere produse prezentate în postări și reclame. Dar noile instrumente ale companiei merg mai departe, permițând întreprinderilor să creeze un magazin pe aceste platforme destul de complex.

Pandemia a făcut  consumatorii să trateze profilurile de Facebook și Instagram ca sursă de informații despre restaurantele și magazinele locale. De exemplu dacă magazinul tău preferat și-a schimbat programul sau a trecut la livrarea online, sigur au postat despre asta pe Facebook sau Instagram. Așadar, de ce să nu permiteți vizitatorilor să facă cumpărături fără să fie nevoiți să părăsească aplicațiile Facebook și Instagram?

Cum va fi posibil acest lucru ?

Aceste companii își vor putea crea gratuit un magazin Facebook – doar șă își încarce catalogul, aleg produsele pe care doresc să le prezinte, apoi îl vor personaliza cu o imagine de copertă și culori de accent. Vizitatorii pot apoi răsfoi, salva și comanda produse. Vicepreședintele Facebook, Dan Levy, a declarat că, compania va percepe „taxe mici” pentru fiecare achiziție. (Magazinele pot fi, de asemenea, promovate în anunțuri și story) Acesta descrie drept o soluție „muncește o dată și promovează oriunde, magazinul va fi  consecvent, indiferent pe ce platformă este”. Diferența este modul în care consumatorii descoperă magazinele, fiind vorba de Facebook Marketplace sau de un produs găsit pe Instagram.

În cadrul acestui anunț, Facebook a anunțat că a realizat diferite parteneriate cu Shopify, BigCommerce, Woo, Channel Advisor, CedCommerce, Cafe24, Tienda Nube și Feedonomics. Comercianții vor putea utiliza aceste platforme terțe pentru a-și gestiona magazinele Facebook, precum și reclamele legate de aceste magazine. De exemplu, Shopify a anunțat: ” Cei ce vor recurge la platforma noastră pentru a-și realiza magazinele pe Facebook sau Instragam vor avea posibilitatea să-și gestioneze produsele privind stock-ul, comenzile direct de pe Shopify”.

De asemenea, compania intenționează să lanseze o altă experiență în această vară, numită Instagram Shop. Aceasta permite utilizatorilor să răsfoiască produse direct de pe Instagram Explore. În cele din urmă vor să se ajungă la experiența  cumpăraturilor direct din fila principală de navigare a aplicației. De asemenea, vor exista modalități prin care comercianții pot prezenta și corela produsele din magazinele lor Facebook în videoclipurile live și să poată conecta programele de fidelizare a clienților pe conturile lor de Facebook.

Related Posts

Lasa un comentariu

Acest site web folosește cookie-uri pentru a vă îmbunătăți experiența. Pentru a continua va rugam sa apasati butonul "Accept". Accept Citeste mai multe

Privacy & Cookies Policy