Cuprins
Să ajungi pe pagina Instagram Explore este una dintre cele mai subestimate modalități de a fi descoperit în aplicație. Fiind un flux de conținut curat algoritmic, Pagina de explorare te poate ajuta:
- Să ajungi la publicul potrivit
- Să-ți stimulezi engagement-ul
- Să accelerezi creșterea pe platformă
Cum funcționează algoritmul Instagram Explore?
Algoritmul Instagram’s Explore Page alege conținutul în funcție de fiecare utilizator în parte, ceea ce face ca fiecare Explore Page să fie unică.
Face acest lucru prin urmărirea tipului de conținut cu care utilizatorii interacționează în mod regulat și afișarea postărilor conexe pe pagina lor de explorare:
Potrivit Instagram, acest conținut provine exclusiv de la conturi pe care nu le urmăresti deja, deoarece scopul Paginii de explorare este „să te ajute să descoperi lucruri noi”.
Ținând cont de acest lucru, obținerea unui loc râvnit pe Pagina Instagram Explore poate oferi conținutului tău un impuls serios în ceea ce privește engagement.
Cum să ajungi pe pagina Instagram Explore: 9 sfaturi pe care trebuie să le cunoști
Pagina de explorare a Instagram este bazată pe algoritmul aplicației, care decide ce conținut să le servească utilizatorilor pe baza a doi factori principali:
- Cu ce tip de postări s-a arătat interesat anterior un utilizator
- Cât de mult engagement (inclusiv like-uri, comentarii și distribuiri) are o postare relevantă
Cu alte cuvinte: Modalitatea pricipală de a ajunge pe pagina de Instagram explor este să le faci cât mai atractive posibil.
Tip #1: Arunca o privire la propria pagină Explore
Înainte de a începe să creezi conținut nou, fă un pas înapoi și fă câteva cercetări.
Petrece timp pe propria pagină de explorare și întreabă-te:
- Ce tipuri de postări sunt prezentate?
- Ce hashtag-uri și cuvinte cheie sunt folosite în descrieri?
- Ce face ca aceste postări să fie atât de atrăgătoare?
Odată ce ai o idee mai clară despre ceea ce funcționează, te poți inspira din acele postări pentru a-ți crea propriile postări.
Tip #2: Începe să faci Reels-uri
Nu este un secret, Instagram acordă prioritate Reelurilor.
Funcția video populară nu dă semne de încetinire, așa că este important să faci din Reel o parte importantă a strategiei tale în 2022 – mai ales dacă vrei să ajungi pe pagina de explorare.
Tip #3: Postează atunci când publicul tău este online
Conținutul tău are o șansă mult mai bună de a avea o acoperire și reacții sporite dacă publici atunci când publicul este online.
Dar cum știi când se întâmplă asta?
După ce am analizat peste 35M de postări din feed, am descoperit care sunt cele mai bune momente pentru a posta pe Instagram:
- Luni: 5 AM
- Marți: 6 AM
- Miercuri: 6 AM
- Joi: 5 AM
- Vineri: 6 AM
- Sambată: 6 AM
- Duminica: 6 AM
Tip #4: Experimentați cu diferite formate de publicare
O altă modalitate de a crește engagement pe Instagram este experimentarea a diferite formate de postări.
Gândește-te: imagini statice unice, postari tip carusel și conținut video.
Ce trebuie să rețiiin timp ce te distrezi amestecand formatele pe care le folosești, să fii creativ cu postările carusel te poate ajuta să obții mai multă engagement.
Tip #5: Folosește hashtag-uri strategice
Este posibil ca hashtag-urile să nu mai fie la fel de populare ca în 2012, dar ele sunt încă un instrument valoros pentru descoperire și pentru a-ți crește șansele de a apărea pe pagina explor.
Gândește-te la ele ca la o modalitate de a-ți eticheta conținutul.
Instagram va face tot posibilul să-ți eticheteze postările cu exactitate, chiar dacă nu ai hashtag-uri, dar includerea acestora face ca categorisirea să fie mai simplă pentru algoritm.
Urmează exemplul brutarului britanic Lily Vanilli și folosește o combinație de hashtag-uri largi (#cakes) și specifice (#edibleflowers) pentru a-ți descrie postarea, industria și publicul țintă:
Tip #6: Asociază-te cu alte branduri și creatori
Asocierea cu branduri și creatori pe Instagram înseamnă că poți accesa cu ușurință publicul celorlalți – o tactică utilă pentru a-ți crește engagementul și pentru a-ți asigura mai multe funcții ale paginii de explorare.
Și în orice parteneriat bun, colaboratorii ar trebui să aibă ceva în comun.
În acest fel, conținutul care rezultă din colaborare rezonează cu ambele audiențe în mod egal – ceea ce duce la un engagement mai mare.
Ca exemplu acest parteneriat dintre brandul de produse cosmetice Kosas și influencerul de frumusețe Steph Hui:
Este rețeta perfectă pentru a ajunge pe pagina de explorare Instagram!
PRO TIP: Asigura-te că orice colaborare pe care o faci se simte autentică și este în slujba publicului și a clienților tăi. O abordare cu publicul pe primul loc are întotdeauna cele mai bune rezultate.
Tip #7: Organizați concursuri și Giveaways
Pe Instagram, concursurile și giveaways-urile sunt o modalitate eficientă de a încuraja engagementul comunității, de a ajunge la noi audiențe și de a ajunge pe pagina de explorare.
Este chiar mai bine dacă, la fel ca lanțul de restaurante vegane Fresh din Toronto, combinați acest tip cu cel anterior (colaborați cu o altă afacere sau creator) pentru a organiza un giveaway comun.
Dublezi vizibilitatea și engagementul? Da!
Tip #8: Adăuga cuvinte cheie în descriere.
Adăugarea de cuvinte cheie în descrierea postării poate ajuta algoritmul paginii de explorare să înțeleagă despre ce este vorba în conținutul tău.
Cele mai bune descrieri de pe Instagram au:
- O primă linie ucigătoare care introduce subiectul și te convinge să continui să citești
- Un call-to-action specific (dacă vrei ca spectatorii să lase un comentariu sau să meargă pe site-ul tău, spune-le!)
- Un limbaj clar, descriptiv, ușor de înțeles pentru utilizatorul mediu
- Un ton de voce coerent, astfel încât publicul să te poată diferenția de alte mărci
Deși toate elementele de mai sus sunt importante, cel de-al treilea punct este cel mai esențial pentru a ajunge pe pagina de explorare a Instagram.
Utilizând cuvinte cheie relevante și descriptive în descrierea de pe Instagram, poți ajuta algoritmul să-ți eticheteze corect conținutul.
SUGESTIE: Atunci când îți scrii descrierile, fă un brainstorming de posibile cuvinte cheie pe care să le împletești în tot textul.
Tip #9: Încearcă reclamele Instagram Explore
Dacă ești în căutarea unei modalități garantate de a ajunge la utilizatori prin intermediul paginii de explorare Instagram, plasarea de anunțuri pe pagina de explorare este o opțiune solidă.
Deși anunțurile nu vor apărea direct pe pagina de explorare, odată ce un utilizator face clic pe o postare din pagina de explorare, acestea vor apărea între fotografiile și videoclipurile neplătite din feed.
Este o modalitate sigură de a-ți extinde raza de acțiune și de a-ți îmbunătăți vizibilitatea în aplicație!
A intra pe Pagina de explorare Instagram este o modalitate excelentă de a-ți crește rapid audiența pe Instagram și, dacă urmezi aceste 9 sfaturi, îți vei crește șansele de a obține această poziție râvnită.