Cuprins
Platforma Instagram reprezintă un motor pentru dezvoltarea și promovarea unei afaceri. Iar din acest motiv dezvoltatorii testează incontinuu noi functii care sa te ajute la cresterea afacerii tale. In acest fel, și-a făcut apariția funcția prin care pui un Link Swipe Up in Story pe Instagram. Pentru a avea acces la acesta funcție trebuie să treci la contul de business(nu trebuie să dai bani) și să ai peste 10k urmaritori. Însă există câteva metode care te ajută să swipe up pe story fără sa ai 10k urmăritori !!
-
Utilizați IGTV
Lansat în 2018 pentru a rivaliza cu YouTube în ceea ce privește partajarea videoclipurilor, nu a fost cu adevărat preluat de branduri, ceea ce înseamnă că aveți avantajul când vine vorba de a învinge concurența. Cel mai bun lucru la IGTV este că vă puteți conecta la o sursă externă în descriere!
Pentru ce ar trebui să utilizați IGTV?
Orice conținut video mai importantă pentru urmăritori este excelent pentru IGTV. Când vine vorba de ce putem posta aici incepe distracția trebuie să ne lăsăm purtați de creativitate. De exemplu puteti posta videoclipuri de beauty, de moda, de creație, videoclipuri eductive tot ce vă trece prin minte. IGTV este deosebit de excelent pentru întreprinderile bazate pe servicii, deoarece puteți împărtăși trucuri și sfaturi, puteți oferi mini-traininguri gratuite și chiar puteți reface conținutul blogului prin crearea unui scurt videoclip și puteți oricând să le spuneți oamenilor să verifice linkul de mai jos pentru a le atrage atenția asupra site-ului.
-
Creați un videoclip folosind IGTV. Puteți adăuga un link în descrierea videoclipului și acesta este modul în care puteți obține potențiali clienți.
-
Începeți să creați un story – poate conține o fotografie, un bumerang sau un videoclip.
-
Atingeți pictograma pentru a pune swipe up și adăugați un „call to action”. Biblioteca dvs. IGTV va apărea, și veți selecta videoclipul legat de povestea pe care o prezentați.
-
Cum vede cineva story-ul și ce trebuie sa facă
-
Folosiți-vă de Instagram shop.
Dacă vindeți produse fizice, sperăm ca folosiți deja funcția instagram shop. Acesta vine cu câteva avantaje care vă ajută să distribuiți pe story link-ul magazinului sau produsele încarcate în magazin fără a avea 10k de urmăritori.
Pentru a distribui link-ul magazinului:
-
Începeți să creați un story – poate conține o fotografie, un bumerang sau un videoclip.
-
Atingeți pictograma pentru a pune swipe up și adăugați un „call to action” adică selectați “magazinul din profil”.
-
Cum vede cineva story-ul și ce trebuie să facă ca să ajunga la site
Pentru a distribui produsele din shop
-
Începeți să creați un story – poate conține o fotografie, un bumerang sau un videoclip.
-
Atingeți pictograma pentru a pune swipe up și adăugați un „call to action”. Acolo trebuie să selectați “produs” si alegeți către ce produs doriți să-i trimite-ți pe cei care vor vedea story-ul
-
Cum vede cineva story-ul și ce trebuie să facă ca să ajunga la site
Ce parere ai de aceste trucuri pentru swipe up pe story fără sa ai 10k urmăritori , crezi că te vor ajuta pe viitor ?