Instagram lucrează la extinderea funcției  lansate recent „Guides”, care a debutat inițial cu un accent specific pe conținutul de wellness. Funcția a permis unor organizații și experți să împărtășească resurse legate de gestionarea sănătății mintale,  anxietății sau a durerii în mijlocul pandemiei COVID-19. Câțiva  creatori au obținut  acces la funcție, și de atunci, au postat sfaturile de wellness într-o filă separată, numită „Guides”. Acum, Instagram dezvoltă instrumente care să le permită creatorilor să elaboreze Ghiduri și pentru alte tipuri de sfaturi și recomandări.



Ce reprezintă funcția Instagram Guides ?

Scopul Guides este de a oferi utilizatorilor Instagram o modalitate de a posta conținut mai lung, care nu este reprezentat doar de o fotografie sau un videoclip. În prezent, ghidurile pot include fotografii, galerii și videoclipuri. Pot fi obținute fie din profilul propriu al creatorului , fie de la alți creatori. În plus, ghidurile includ comentarii sau sfaturi alături de mass-media.

Screen Shot 2020 08 26 at 4.44.49 PM

Funcția ar permite creatorilor să folosească Instagram ca platformă pentru schimbul de informații și sfaturi. Astfel traficul nu va fi redirecționat în afara Instagram – cum ar fi un blog sau alt site web.

La lansare, șeful Instagram, Adam Mosseri, a declarat că funcția Guides a fost inițial concepută pentru iubitorii de călătorii, dar compania a schimbat Guides pentru a se concentra asupra sănătății din cauza pandemiei COVID-19.

Acum se pare că Instagram va reveni la ideea inițială de a permite creatorilor să construiască ghiduri pentru locuri – și pentru alte lucruri.

Cum funcțioează acestă funcție?

EgRn1r5XgAAizVX

Dacă vreți sa adăugați un ghid, trebuie să selectați din secțiunea creează guide, apoi  alegeți un tip de Ghid. Acesta poate fi un Ghid de locuri, pentru recomandarea locurilor preferate; un Ghid de produse, pentru recomandarea produselor preferate; sau un Ghid de postări, care este un format mai general pentru recomandarea unei serii de postări preferate de pe Instagram.

EgRn12qWkAIgnX0

Această caracteristică se încadreaza cu ușurință în fluxul de lucru al  influencerilor Instagram, deoarece acestia fac adesea recomandări urmăritorilor legat de unde să meargă, ce să cumpere și multe altele. Creatorii ar putea chiar să își mărească veniturile prin direcționarea mai mulți utilizatori către postările sponsorizate prin utilizarea Guide, dacă doresc.

Instagram a confirmat că noile funcții fac parte dintr-o serie de îmbunătățiri la Guide la care se lucrează.

„Aceasta face parte dintr-un test aflat la început, deoarece lucrăm pentru îmbunătățirea ghidurilor. În curând vom avea mai multe de împărtășit ”, a spus un purtător de cuvânt. Compania a refuzat să spună când modificările se vor lansa pe o scară mai largă. Se află încă în primele etape și că produsul s-ar putea schimba pe baza feedback-ului utilizatorilor. De asemenea, Instagram a refuzat să vorbească despre planurile sale pe termen lung pentru caracteristica Guide.

 

Lasă un răspuns