Cuprins
În această postare, iti prezint cum să obții vizualizări pe TikTok – pornind de la optimizarea conținutului tau pentru pagina For You până la utilizarea sunetelor din trend.
TikTok poate fi un instrument puternic pentru creșterea brandului.
Cum sa obtii vizualizari pe TikTok:
Tips nr. 1: Optimizeaza conținutul pentru pagina Pentru dvs.
Dacă vrei să devii viral pe TikTok, obiectivul tău ar trebui să fie “să fii prezentat pe pagina Pentru tine” (FYP).
Pagina TikTok „Pentru tine” este pagina principală a aplicației, un feed nesfârșit de conținut curățat algoritmic, adaptat intereselor unui utilizator.

Frumusețea paginii Pentru tine este că conținutul oricui poate fi prezentat, ceea ce înseamnă că nu trebuie să fii un creator consacrat sau să ai mii de urmaritori.
Cu toate acestea, te ajută dacă iti optimizezi conținutul pentru a facilita recunoașterea și promovarea algoritmului. Poți face acest lucru prin:
- Folosind hashtaguri populare
- Postarea la momente optime
- Prioritizarea videoclipurilor mai scurte (vizează filmulete de 30 secunde sau mai puțin)
Tips nr. 2: Utilizeaza sunete și efecte din tendințe
Una dintre cele mai bune modalități de a obține vizualizări despre TikTok este să te apuci de noi tendințe.
De obicei, aceasta înseamnă crearea de videoclipuri care includ efecte vizuale virale și sunete TikTok.
De fapt, există o teorie printre unii TikTokers conform căreia adăugarea unui sunet la videoclip – chiar și la un volum redus – va păcăli algoritmul pentru a-ti arăta conținutul către mai mulți oameni.
@keenyakelly HOW TO GO VIRAL #newcreatorsupport #tiktoktips101 #contentcreatortips #viraltips #tiktok101 #over30 #over40 #over35 #keenyakellly
♬ Pop Smoke candy shop – EZD
Rămâne de văzut dacă este adevărat, dar iată ce știm sigur: algoritmul TikTok arată utilizatorilor conținut similar cu ceea ce au urmărit anterior.
O mulțime de oameni urmăresc videoclipuri bazate pe tendințe, deci, dacă te alături unei tendințe, asta va îmbunătățiți probabilitatea de a fi descoperit de acei utilizatori.
SFAT: Tendințele vin și pleacă rapid pe TikTok, așa că dacă găsești una pe care vrei să o încerci, acționează rapid!
Tips nr. 3: Colaboreaza cu alți creatori
Colaborarea cu alți creatori (în special cei cu o comunitate implicată care reflectă publicul tau țintă) este un alt mod de a obține mai multe vizualizări pe TikTok.
Un exemplu de succes în acest sens este brandul de îngrijire a pielii Peace Out.
Erin Murray, vicepreședintele companiei de marketing pentru branduri și consumatori, a declarat pentru Marketing Brew că, pentru cea mai recentă campanie, echipa ei și-a cheltuit peste o treime din buget pe influenceri de pe TikTok.
Când compania a colaborat cu @dermdoctor, un dermatolog cu un număr mare de urmaritori, videoclipul originale a primit peste 1 milion de vizionări:
@dermdoctor New Blemish Balm – Cleanse with Benefits @peaceoutskincare #skincare #peaceoutpartner #acne #salicylic #dermatologist #dermdoctor
♬ Shallow Water – Clutch
Și repostarea pe contul Peace Out are 9.000 de vizualizari, făcându-l unul dintre cele mai populare videoclipuri ale brandului.
Dar acesta este doar un exemplu. Brandurile mari și mici acordă prioritate parteneriatelor cu creatorii TikTok.
Tips nr. 4: Interacționeaza cu utilizatorii de pe nișa ta
TikTok a câștigat mai întâi recunoașterea pentru videoclipurile sale virale de sincronizare a buzelor și de dans, dar de atunci a devenit o casă pentru tot felul de conținut.
Acum, indiferent de nișa ta, există un loc pentru tine – și pentru publicul tau- pe platformă.
@happy.rugs Dm me on Instagram for custom orders! 💚 #rugmaking #rugtiktok #rugtok #rugtufting #art #artist #kuchikopi #handmade #smallbusiness #rug #tuftinggun
♬ Viva La Swing aka #SandoTwist by @Abiud_Sando – Mingaling 2.0
Dacă știi cine este publicul tau țintă, gândeste-te la tipul de conținut cu care ar interacționa și la creatorii pe care i-ar urma.
Odată ce ai o listă, începe să construiești relații cu acei utilizatori plăcând și comentând videoclipurile lor și trimițând DM-uri.
Prin interacțiunea regulată cu alți utilizatori din nișa ta, vei construi treptat o rețea de asistență pentru brandul tau.
Acest lucru poate duce la mai multe aprecieri, comentarii și distribuiri pentru propriile videoclipuri TikTok – care este cel mai bun mod de a-ți crește profilul cu algoritmul și de a asigura o vizualizare mai mare pentru conținutul tău.
Tips nr. 5: Posteaza conținut valoros
Poate suna evident, dar una dintre cele mai eficiente modalități de a obține vizualizări pe TikTok este de a crea conținut interesant și valoros.
Dacă ai petrecut mult timp în aplicație, este posibil să fi observat că videoclipurile „how-to” – și alte conținuturi educaționale – au performanțe bune.
@curlsbykeish Reply to @katelyn_034 AFFORDABLE ROUTINE FOR TRANSITIONING HAIR! #curlyhair #damagedhair #curlyhairtips
♬ Elevator Music – Bohoman
De ce? Pentru că oferă spectatorilor informații noi și utile, relevante pentru viața lor.
Prin asocierea efectelor și sunetelor în tendințe cu conținut interesant, dar de nișă, Dr. Mawson reușește să atragă mii de telespectatori către videoclipurile sale TikTok de îngrijire orală.
@dentist_emi Sharing the toothpastes I have bought recently #dentist #toothpaste #BOSSUpYourGame #LiveForTheChallenge #recommendations2021 #tiktokmademebuyit
♬ original sound – Dentist Emi
Tips nr. 6: Promovare încrucișată pe alte platforme
Dacă esti un utilizator avid de social media, este posibil să fi observat că acum mulți oameni împărtășesc videoclipurile lor preferate de pe TikTok și pe alte platforme.
Pentru branduri, această promovare încrucișată poate fi o modalitate eficientă de a-și spori conținutul TikTok folosind comunitățile pe care le-au construit pe alte rețele sociale, cum ar fi Instagram.
Partajarea videoclipurilor TikTok pe Instagram Stories (cu un îndemn clar care încurajează spectatorii să vadă canalul de TikTok) este o tactică excelentă pentru a-ti spori vizibilitatea.
Și iată, șase modalități de a obține mai multe vizualizări pe TikTok.
În timp ce găsirea bazei în aplicație poate necesita unele încercări și erori, aceste sfaturi te vor ajuta să ajungi la noi urmaritorii și potențiali clienți.