Social Nation
  • Acasa
  • Instagram
  • Facebook
  • TikTok
  • Clubhouse
  • YouTube
  • Despre noi
  • Contact
Top Postări
10 metode prin care îți poți creste numarul...
Cum sa creezi un canal de YouTube prin...
Cum ascunzi pe cine urmaresti pe Instagram?
Cum văd cine mi-a dat unfollow pe Instagram
Cum ascunzi ca esti activ pe Instagram
Cum schimbi numele pe Instagram
Distribuie o postare pe Instagram Story cu functia...
Cum să obtii mai multe vizualizări pe YouTube...
Cele mai mari conturi de Instagram din România
Cum sa recuperezi un cont Instagram compromis
Social Nation

Națiunea nr. #1 din România de Social Media

Social Nation
  • Acasa
  • Instagram
  • Facebook
  • TikTok
  • Clubhouse
  • YouTube
  • Despre noi
  • Contact
Secretele Instagram

5 Mituri despre colaborarea cu influenceri

scris de Diana 14/04/2021
scris de Diana 14/04/2021 0 comentariu

Cuprins

  • De ce ar trebui să lucreze brandurile cu influencerii
  • 5 mituri despre colaborarea cu influenceri
    • Mitul nr. 1: Marketing cu influenceri este scump
    • Mitul nr. 2: Nano și Micro Influencers nu dau rezultate
    • Mitul nr. 3: Parteneriatele plătite pe Instagram sunt greu de stabilit
    • Mitul # 4: Toți influencerii cumpără urmaritori
    • Mitul nr. 5: Marketingul cu influenceri nu funcționează pentru brandurile B2B

5 Mituri despre colaborarea cu influenceri! Marketingul prin influenceri este pe cale să devină o industrie de 15 miliarde de dolari până în 2022 – și totuși există anumite mituri despre colaborarea cu influenceri.

Incepand cu costurile prea ridicate, până la indorirea puterii influencerilor Nano sau Micro, există o mulțime de concepții greșite.

De ce ar trebui să lucreze brandurile cu influencerii

Cu strategia potrivită, influencerii pot crește gradul de popularitate a brandului, pot stimula vânzările și pot crea o comunitate.

Puterea lor provine din autenticitatea lor. Influencerii pot construi o legătură autentică cu publicul lor și pot deveni o sursă de inspirație de încredere.

După ce au încrederea comunității lor, vor putea vinde produse într-un mod mult mai natural facand sa para mai mult ca o recomandare de la un prieten.

View this post on Instagram

A post shared by Jenné Claiborne (@sweetpotatosoul)

De la nume importante precum Sephora la branduri mici precum Natural Hair Wigs, brandurile folosesc marketingul cu influenceri pentru a-și dezvolta comunitatea și a genera vânzări.

View this post on Instagram

A post shared by Angela 🇧🇯 (@thevillage_baddie)

La fel ca multe industrii, marketingul cu influenceri a fost afectat de focarul COVID-19 la începutul anului 2020. Cu toate acestea, pe măsură ce brandurile au trecut la vanzarile online ca răspuns la restricțiile de distanțare socială, industria de marketing cu influenceri a crescut din ce în ce mai mult.

Pe măsură ce brandurile continuă să își diversifice strategiile de vânzare, iar Instagram lansează mai multe instrumente de e-commerce pentru a simplifica modul în care brandurile se conectează cu clienții, industria de marketing cu influenceri va crește.

De fapt, se preconizează că industria de marketing cu influenceri va atinge 15 miliarde de dolari până în 2022.

5 mituri despre colaborarea cu influenceri

Mitul nr. 1: Marketing cu influenceri este scump

Costul este unul dintre cele mai mari motive pentru care brandurile ezită să lucreze cu influenceri.

Așa cum ai fi putut ghici: un parteneriat cu un influencer Mega Macro (care are mai mult de 1 milion de urmaritori) vine adesea cu un preț foarte mare.

Însă, un micro influencer (cei cu mai puțin de 100.000 de urmaritori) va costa de obicei mai puțin.

View this post on Instagram

A post shared by Lacuna Agency (@lacunaagency)

Prețurile pot varia, de asemenea, în funcție de modul în care intenționezi să lucrezi cu influencerii.

Vrei o postare unică pentru o anumită campanie sau vei colabora cu ei pentru o perioadă mai lungă de timp?

Colaborarea continuă cu influenceri poate contribui la creșterea gradului de afirmare a brandului și la creșterea încrederii în publicul.

colaborarea cu influenceri
5 Mituri despre colaborarea cu influenceri 5

Deoarece spațiul de marketing cu influenceri este încă destul de nou, nu există prețuri unice pentru toți influencerii.

Cu toate acestea, înainte de a lucra cu un influencer, utilizeaza-ti bugetul ca bază pentru mai multe colaborari pe timp indelungat – plătirea corecta pentru munca lor este esențială pentru o relație de durată. Chiar și cei mai mici influenceri depun timp și efort în crearea de conținut frumos.

Mitul nr. 2: Nano și Micro Influencers nu dau rezultate

Nano influenceri (cu mai puțin de 10.000 de urmaritori) au rezultate mai bune cu public mult mai activ decât influencerii de nivel superior.

Influencerii Nano au cea mai mare rată de implicare, cu 4% în toate feedurile și postările sponsorizate.

3
5 Mituri despre colaborarea cu influenceri 6

Așadar, dacă obiectivul tau. este să accesezi comunități de nișă, foarte active, lucrul cu mai mulți influenți Nano poate fi o opțiune excelentă.

Un brand care lucrează frecvent cu influenceri Nano este PinkBlush Maternity. Feed-ul lor este plin de clienți reali care își folosesc în mod constant produsele și vorbesc despre ele cu propriul public:

View this post on Instagram

A post shared by Made For Bump To Baby & Beyond (@pinkblushmaternity)

Este posibil ca influencerii Nano și Micro să nu aibă aceeași acoperire în ca un influencer Mega Macro (1M +), dar pot fi o alegere mai rentabilă pentru brandurile care doresc să vizeze un public specific.

Mitul nr. 3: Parteneriatele plătite pe Instagram sunt greu de stabilit

Un alt mit comun este că instrumentele pentru „Conținut de marcă”. nu sunt disponibile pentru toată lumea.

Adevarul? Ai nevoie doar de un profil business.

Pur și simplu acceseaza „Setări” și selecteaza „Afacere”. Deruleaza în jos până la secțiunea „Conținut de marcă”. Apoi, activeaza butonul „Aproba etichetele manual”.

colaborarea cu influenceri
5 Mituri despre colaborarea cu influenceri 7

După configurare, poți aproba conturi pentru a crea conținut sponsorizat pentru tine.

 Am văzut mii de conturi crescând pe Instagram prin parteneriate plătite. Hashtagul #HelloFreshPartner Hello Fresh are peste 7K postări:

View this post on Instagram

A post shared by domonique & co. ✨ (@coolmomdom)

Mitul # 4: Toți influencerii cumpără urmaritori

Nu există niciun secret, există urmaritori falși – și unii influenceri își umflă numărul de urmaritori pe social media.

Cu toate acestea, nu toți influencerii cumpără urmaritori falși.

De fapt, se pune accent din ce în ce mai mare pe calitatea următorilor unui influenceri – mulți acceptând că un numar de urmăritori mai mic și mai implicat este la fel de bun, dacă nu chiar mai bun decât un numar mai mare, neimplicat 100%.

Din fericire, dacă nu esti sigur cu privire la legitimitatea următorilor unui influencer, există cateva modalități de investigare înainte de a face un parteneriat.

Reține câte aprecieri și comentarii primesc postările lor și uita-te la conturile care interacționează activ cu acestia. Par autentici?

Dacă acest lucru nu este suficient, poți solicita un raport de performanță sau poți solicita ajutorul unui instrument de validare terță parte, cum ar fi Fohr sau Social Blade.

Mitul nr. 5: Marketingul cu influenceri nu funcționează pentru brandurile B2B

Nu există nicio îndoială că marketingul cu influenceri are sens pentru brandurile B2C din industria frumuseții, modei, alimentației sau stilului de viață.

Totuși, când vine vorba de B2B, multe branduri sunt mai puțin convinse.

Dar dacă te uiți la branduri B2B precum Cisco, care a creat „Cisco Champions”, este clar că marketingul cu influenceri poate avea rezultate excelente.

I’m honored to have been selected as a @CiscoChampion for the third year in a row! This program continues to motivate me to contribute to, and actively participate in the Wi-Fi community. #CiscoChampion

— Dave Benham (@baldwifiguy) January 4, 2020

Fie că produce conținut sau vorbeste la evenimente, programul a generat peste 55.000 de tweets și peste 44.000 de accesări pe blogul lor – consolidând Cisco ca lider în spațiul de rețea si IT .

Și iată 5 mituri despre colaborarea cu influenceri: dezamagitor!

Marketingul cu influenceri poate fi unul dintre cele mai bune moduri de a direcționa traficul către site-ul tau, de a crește gradul de cunoaștere a brandului și de a crește gradul de afirmare.

Distribuie
0
FacebookWhatsappEmail
6169552f 03e6 496e 9101 6332a66605f9
Diana

Articolul anterior
Cum sa faci bani pe Pinterest
Articolul urmator
Cum iti poti comercializa brandul pe Clubhouse

Articole asemănătoare

Descopera secretele pentru a crea o campanie de...

Cum să faci bani pe Instagram in calitate...

De ce nu ar trebui să cumparam followeri...

Cum să găzduiești un Giveaway pe Instagram

Cum să ajungi pe pagina Instagram Explore în...

Instagram Subscription: Tot ce trebuie să știi

Instagram Reels Templates : Cea mai usoara metoda...

Cum sa repostezi un story pe Instagram in...

Cele mai mari conturi de Instagram din România

Cum sa-ti editezi fotografiile pe Instagram dupa tendinte

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Cautare

Facebook

Facebook

Ultimele articole

  • Descopera secretele pentru a crea o campanie de succes a reclamelor Instagram

  • Cum sa faci bani pe Tiktok

  • Cum să faci bani pe Instagram in calitate de brand

  • Cum să obtii mai multe vizualizări pe YouTube #1

  • De ce nu ar trebui să cumparam followeri pe Instagram

  • Facebook
  • Instagram
  • Pinterest
  • Linkedin
  • Youtube
Footer Logo
  • Contact
  • Politică de confidențialitate
  • Politică privind fișierele cookie

@2020 - socialnation.ro Toate drepturile rezervate

Ți-ar mai plăcea șix

Descopera secretele pentru a crea o...

20/01/2023

Cum să faci bani pe Instagram...

14/09/2022

De ce nu ar trebui să...

07/09/2022