Cuprins
Îți vom arăta cum să muncești inteligent pentru a creste numarul de urmaritori pe Instagram si, bineînțeles, să ajunge-ți la un număr cât mai mare de potențiali clienți. Cu un număr de peste un miliard de utilizatori lunar, cu un algoritm ultra-inteligent și cu o duzină de conturi interesante și creative, Instagram este un loc competitiv în cazul în care vrei să-ți crești contul și implicit numărul de abonați.
Din fericire, știm exact cum să facem ca business-ul tău să se diferențieze de celelalte conturi de pe Instagram.
Uite câteva metode noi pentru a afla cum să faci mai mulți urmăritori pe Instagram.
#1. Folosește Instagram Reels
Dacă nu distribui câteva Instagram Reels, ratezi una dintre cele mai mari oportunități pentru afacerea ta! Reels, cea mai nouă funcție Instagram în materie de video, apare în mijlocul barei de navigare.
Cu Instagram Reels poți înregistra videoclipuri de maxim 30 de secunde. Spre deosebire de videoclipurile normale, cele de pe Reels sunt salvate într-o categorie separată de postările de zi cu zi. Similare videoclipurilor de pe TikTok, Reels pot deveni foarte ușor virale. De aceea, cu noul algoritm Instagram, Reels reprezintă o oportunitate extraordinară.
#2. Optimizează-ți profilul pentru a fi găsit mai ușor
Optimizarea profilului a fost dintotdeauna o metodă prea puțin folosită de cei care au nevoie de urmăritori. Totuși, este o modalitate foarte importantă, ce merită încercată.
Instagram va introduce căutarea după cuvinte cheie, pe lângă cea după hashtag-uri. Asta va schimba total fața căutărilor și rezultatelor afișate.
Să ne gândim la un exemplu.
Acum, când cauți, de exemplu, ‘’pisici siameze’’ vei primi ca rezultate conturi care au în componență cuvintele ‘’pisici siameze’’. Pentru a găsi poze cu asemenea pisici, trebuie să cauți cu hashtag. În viitor, acest lucru se va schimba, iar algoritmul de căutare al Instagram va deveni mult mai de ajutor pentru utilizatori.
Dacă ne gândim la impactul pe care acest lucru îl va avea în atingerea unui număr cât mai mare de followeri…acesta este imens.
Vei avea posibilitatea să atragi clienți nu doar prin nume și hashtag-uri, ci și prin nișa pe care postezi.
#3. Crează o serie IGTV
Odată cu statul din ce în ce mai mult acasă din cauza pandemiei, mai toți utilizatorii folosesc Instagram pentru divertisment. Mulțumind secțiunii IGTV, este mai simplu să ajungi la clienți prin videoclipuri.
Crearea unei astfel de serii este un mod creativ de a te conecta cu comunitatea ta. În același timp, te poți conecta și cu alți utilizatori, mărind spectrul follower-ilor.
Dacă nu ai încă un canal de IGTV, acesta este anul ideal pentru a începe. Gândește-te doar la un titlu de serie de videoclipuri care să fie cât mai durabilă în timp și care să atragă utilizatorii.
#4. Diversifică puțin lucrurile
Crearea unui cont de Insta cât mai accesibil și mai diversificat te ajută foarte mult în a creste numarul de urmaritori pe Instagram. Sunt atât de multe moduri de a crea un cont divers, cu cât mai mult conținut.
Un pas pe care poți să-l faci pentru a îndeplini acest lucru este adăugarea descrierilor la conținutul tău video. Având în vedere că 85% din conținutul video de pe Facebook este urmărit fără sunet, este și normal să adaugi câteva cuvinte despre videoclip în descriere. Nu doar că acestea vor fi plăcute de cei care urmăresc videoclipurile fără sunet, ci și cei cu deficiențe de auz îți vor mulțumi.
#5. Lucrează cu micro-influenceri
Dacă vrei să atragi cât mai multe vizualizări pe profil, poți încerca să contactezi micro-influenceri care să te ajute.
Conform unui studiu recent, conturile mijlocii de Instagram – cele cu 10k până la 100k followeri – îți oferă cele mai multe șanse de ajunge în algoritmul de reach.
Parteneriatul cu micro-influenceri are potențialul de a-ți oferi o gamă foarte variată de followeri. Având în vedere că ei lucrează la o scară mai mică, nu au destui bani pentru a-și promova produsele și deci un parteneriat cu tine nu le strică. Cel mai bine, însă, gândește-te la influencerii din orașul / zona ta. Sunt șanse mari ca ei să te promoveze fără să aibă pretenții financiare.
#6. Crează conținut care poate fi distribuit
Puterea autenticității pe Instagram este importantă pentru a-ți mări numărul de followeri. Și cel mai probabil va fi și mai importantă în viitor.
Unul dintre cele mai bune metode de a ajunge sub nasul mai multor persoane este crearea conținutului care poate fi shareuit. Pe Instagram, conținutul distribuit este foart bun pentru a-ți împrăștia mesajele. Utilizatorii pot trimite imagini sau videoclipuri pe Instagram fie direct în feed-ul lor, fie prin mesaje. Ideal ar fi ca acestea să fie distribuite întotdeauna în feed, pentru a creste numarul de urmaritori pe Instagram.
Algoritmii de pe Insta tind să ofere mai multă atenție conținuturilor cu care utilizatorii interacționează mult. De aceea, când îi faci pe followeri să se simtă ca și cum ar fi prietenii tăi, prin conținut shareuibil, îți poți crește ușor numărul de urmăritori.
#7. Promovează-ți conținutul de pe Instagram pe alte platforme
Predicțiile noastre pentru cele mai bune platforme sociale care te pot ajuta să-ți crești contul de Insta sunt Tik Tok și Pinterest. Algoritmul unic Tik Tok și creșterea traficului pe Pinterest sunt motivele pentru care le-am ales.
Pe Tik Tok, primul lucru pe care-l poți face după ce-ți faci cont este sincronizarea cu contul de Instagram.
În mod similar, conectarea contului de Instagram cu cel de Pinterest vine cu multe, multe beneficii! Evidențiindu-ți contul de Instagram în postările de pe Pinterest te va ajuta enorm pentru a creste numarul de urmaritori pe Instagram.
#8. Folosește descrieri mai lungi
Descrierile lungi au fost esențiale în trecut. Lucrul acesta nu se va schimba acum, mai ales mulțumită noului algoritm de căutare de pe Instagram.
Mai demult, Instagram era platforma artei vizuale, a artei de a atrage prin culori vii și stridente. Acum, însă, audiența vrea să știe mai multe despre tine, despre brand-ul tău, despre interese și despre misiune.
In trecut, mărimea descrierilor a ajuns la un nivel dublu față de acum 4 ani. Se estimează că acum lungimea medie a unei descrieri va fi de aproximativ 70 de cuvinte, ceea ce nu este deloc puțin!
#9. Fă mai multe live-uri pe Instagram
Conținutul video este viitorul acestei rețele de socializare. De aceea, Instagram Live poate fi una dintre cele mai bune modalități de a folosi videoclipurile pentru a-ți crește reach-ul.
Un live este un videoclip absolut needitat, făcut pe moment. De aceea, relațiile dintre urmăritor și urmărit pot fi foarte apropiate. Cei care urmăresc pot lăsa comentarii și pune întrebări în timp real. Este o dovadă clară că urmăresc o persoană cât se poate de reală. Ce vorbeam mai înainte despre cât de important este ca urmăritorii să-ți fie prieteni?
#10. Crează meme-uri care rezonează cu audiența ta
Da, deși meme-urile par o chestiune ce ține de trecut, ai fi mirat să afli cât de importante sunt încă.
De fapt, meme-urile reprezintă o metodă de a comunica glume, sentimente sau idei folosită de majoritatea utilizatorilor Instagram. Aproximativ 55% din persoanele cu vârsta cuprinsă între 13 și 35 de ani au spus că trimit cel puțin un meme în fiecare săptămână.
Marile brand-uri au realizat puterea meme-urilor de pe Instagram, mai ales când acestea implică crearea unei imagini clare a brand-ului.
Ei bine, cam acestea au fost metodele noastre de a creste numarul de urmaritori pe Instagram. Instagramul este un loc destul de dificil, dar cu puțină răbdare vei reuși cu siguranță să atragi cât mai mulți utilizatori.
Multă baftă și sperăm că ți-am fost de ajutor!